Гармонійне поєднання кольорів

Додано: 4 березня
Предмет: Інформатика, 8 клас
5 запитань
Запитання 1

1. Хто запропонував схеми гармонійного поєднання кольорів?

варіанти відповідей

Тьюрінг

Нейман

Паскаль

Ньютон

Запитання 2

2.Вкажіть неправильне твердження

варіанти відповідей

Первинні (основні) кольори можуть бути утворені змішуванням інших кольорів. 


Вторинні є комбінаціями двох первинних кольорів. 



Третинні кольори є комбінаціями одного первинного та одного вторинного кольорів.



Запитання 3

3. Вкажіть правильне твердження

варіанти відповідей

Доповнюючі (інверсні) кольори: це такі кольори, які знаходяться в протилежних позиціях на кольоровому колі



Подібні кольори: це такі, які лежать навпроти від будь-якого обраного кольору.

Запитання 4

Кольорові тріади- це....

варіанти відповідей

схеми, побудовані на кольорових тріадах, використовують взаємодію трьох кольорів, які знаходяться під кутом у 120 градусів один до одного (і утворюють рівнобедрений трикутник) на кольоровому колі.

схеми, побудовані на кольорових тріадах, використовують інверсію трьох кольорів, які знаходяться під кутом у 180 градусів один до одного (і утворюють рівносторонній трикутник) на кольоровому колі.

схеми, побудовані на кольорових тріадах, використовують взаємодію трьох кольорів, які знаходяться під кутом у 120 градусів один до одного (і утворюють рівносторонній трикутник) на кольоровому колі.

схеми, побудовані на кольорових тріадах, використовують інверсію трьох кольорів, які знаходяться під кутом у 120 градусів один до одного (і утворюють рівносторонній трикутник) на кольоровому колі.

Запитання 5

Вкажіть правильні твердження.

варіанти відповідей

Якщо колір визначається трійкою чисел 

(R.G.B), 

тоді інверсний колір визначатися трійкою чисел 

(255-R. 255-G. 255-B). 



Інверсія – 

бітова операція, що змінює 0 на 1 та 1 на 0



двійковий код кольору:

(11001101 . 01110011 . 10100111); 

двійковий код інверсного кольору (1 замінено на 0):

(00110010 . 10001100 . 01011001)  



Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест