Генетичні зв'язки

Додано: 21 квітня 2020
Предмет: Хімія, 11 клас
Тест виконано: 702 рази
35 запитань
Запитання 1

Закінчіть рівняння реакції, урівняйте. Fe(OH)2 + HCI=

Який коефіцієнт буде перед водою?

варіанти відповідей

0

1

2

3

Запитання 2

Кальцій гідроксид + натрій карбонат =

Запиши рівняння, урівняй. Вкажи суму коефіцієнтів.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 3

Вкажи можливі реакції

варіанти відповідей

Мg + CuCl2 =

Cu + MgCl2 =

Fe + CuCl2 =

Cu + FeCl2 =

Запитання 4

Щоб довести наявність сульфат-іонів використвують речовини, які містять катіони

варіанти відповідей

Натрію

Барію

Магнію

Феруму

Запитання 5

Вибери правильні генетичні ланцюжки

варіанти відповідей

Метал - основний оксид - основа - сіль

Неметал - основний оксид - основа - сіль

Метал - кислотний оксид - кислота - сіль

Неметал - кислотний оксид - кислота - сіль

Запитання 6

До розчину, що містив 17,1 г барій гідроксиду, додали розчин, у якому містилося 29,4 г ортофосфатної кислоти. Яка маса солі утворилася?

варіанти відповідей

55,1 г

33,1 г

22,1 г

11,3 г

Запитання 7

Генетичний зв’язок це зв’язок, що розкриває здатність...

варіанти відповідей

одних речовин перетворюватися на інші

одних речовин не перетворюватися на інші

доводить єдність походження речовин

доводить різне походження речовин

Запитання 8

Виберіть генетичні ряди металів

варіанти відповідей

Na → Na2O → NaOH

S→ SO2→ H2SO3

P → P2O5 → H3PO4

Ba → BaO → Ba(OH)2

Запитання 9

Виберіть генетичні ряди неметалів

варіанти відповідей

Na → Na2O → NaOH

S→ SO2→ H2SO3

P → P2O5 → H3PO4

Ba → BaO → Ba(OH)2

Запитання 10

Формула якої речовини пропущена у генетичному ряді

Сu→ ? → CuCl2

варіанти відповідей

Cl2

CuO

Cu(OH)2

Cl2O

Запитання 11

Формула якої речовини пропущена у генетичному ряді

S→ SO2 →?→ Na2SO3

варіанти відповідей

H2SO4

H2SO3

SO3

NaOH

Запитання 12

Яку речовину необхідно використати, щоб здійснити дане перетворення К→ К2О

варіанти відповідей

О

О2

Н2О

КОН

Запитання 13

Яку речовину необхідно використати, щоб здійснити дане перетворення К2О → КОН

варіанти відповідей

О2

Н2

Н2О

К

Запитання 14

Які речовини можна використати, щоб здійснити дане перетворення КОН → К24

варіанти відповідей

SO2

SO3

H24

H23

Запитання 15

Позначте властивість солей, подану схемою реакції:

Cu + AgNO3 → Cu(NO3)2 + Ag

варіанти відповідей

взаємодія з металами

взаємодія з кислотами

взаємодія з кислотними оксидами

взаємодія з основними оксидами

Запитання 16

Укажіть ознаку реакції, схема якої:

BaCl2 + H2SO4 → BaSO4 + HCl

варіанти відповідей

білий розчинний у кислотах осад

зміна забарвлення

білий нерозчинний у кислотах осад

виділення газу

Запитання 17

Позначте дві речовини, що реагують з лугами:

варіанти відповідей

Fe(OH)2

Mg(NO3)2

SO3

CaO

Запитання 18

Позначте дві пари речовин, які прореагують між собою:

варіанти відповідей

HCl i Ba(OH)2

Al(OH)3 i CoCl2

MgCl2 i KOH

ZnO i Cu(OH)2

Запитання 19

Позначте дві пари речовин, між якими відбудеться реакція нейтралізації:

варіанти відповідей

Ca(OH)2 i HBr

NaOH i ZnCl2

H2SO4 i KOH

SO3 i H2O

Запитання 20

Позначте дві пари речовин, які прореагують між собою з виділенням газу:

варіанти відповідей

K2CO3 i HCl

Li2O i H2SO4

Na2SO3 i HNO3

ZnCl2 i KOH

Запитання 21

Кислоти можна одержати взаємодією

варіанти відповідей

металу і неметалу

водню і неметалу

кислотного оксиду і води

кислотного оксиду і лугу

солі і кислоти

Запитання 22

Зазначте речовини, з якими взаємодіє цинк гідроксид

варіанти відповідей

вода

кисень

натрій гідроксид

сульфатна кислота

Запитання 23

KOH + HNO3 → утворюється

варіанти відповідей

KNO3 + H2

K2NO3 + H2O

KNO3 + H2O

KNO3

Запитання 24

Які речовини реагують у водному розчині

варіанти відповідей

Ba(OH)2 i FeCl3

HNO3 i CuSO4

Na2CO3 i K2SiO3

KCl i Al(NO3)3

Запитання 25

Між якими речовинами потрібно провести реакцію, щоб добути карбон (І⋁) оксид

варіанти відповідей

CaSO4 i Na2CO3

Ca(HCO3)2 i Ca(OH)2

Ca(NO3)2 i Na2CO3

CaCO3 i HCl

Запитання 26

Нерозчинну основу добувають взаємодією

варіанти відповідей

металу з кислотою

солі з кислотою у водному розчині

оксиду металу з водою

солі з лугом у водному розчині

Запитання 27

Яку речовину пропущено у ланцюжку перетворень

Al2O3 → ? → Al(OH)3 → Al2(SO4)3

варіанти відповідей

H2O

H3AlO3

Al

AlCl3

Запитання 28

Позначте суму коефіцієнтів у рівнянні реакції між Fe2O3 i HNO3

варіанти відповідей

12

7

5

11

Запитання 29

Установіть послідовність добування натрій сульфату із зазначених речовин:

1)сульфур (І⋁) оксид;

2)сульфур (⋁І) оксид;

3)сірка;

4)сульфатна кислота.


варіанти відповідей

2134

3214

3124

4213

Запитання 30

Під час розчинення в сульфатній кислоті двовалентного металу масою 1,6 г виділився водень об'ємом 0,896 л (н.у.) Обчисліть молярну масу металу.

варіанти відповідей

40

56

65

24

Запитання 31

"Хто чесно шукає - знаходить." (Мішель Кваст. Любове моя незнана)

Віднайдіть ланцюжок сполук, що відповідає схемі перетворень:

метал → сіль → нерозчинна основа → основний оксид → сіль

варіанти відповідей

Ca → CaO → Ca(OH)2 → CaCl2 AgCl

Na → NaOH → Na2CO3 → NaCl → AgCl

Fe → FeSO4 → Fe(OH)2 → FeCl2 → AgCl

Fe → FeSO4 → Fe(OH)2 → FeO → Fe(NO3)2

Запитання 32

"Треба тільки захотіти й усі справи буде зроблено і обставини складуться сприятливо."(Теофан Затворник. Про покаяння.)

Оберіть 4 сполуки, що взаємодіють із хлоридною кислотою.

варіанти відповідей

P2O5

MgO

MgSO4

CaCO3

Fe(OH)2

Al

Запитання 33

"Кожна зірка найгарніша тоді, коли є частиною сузір′я.″(Олег Романчук. Жити серцем)

Укажіть формули сполук А і Б у схемі перетворення:

+H2O +CO2

Са → А → Б → СаСl2

варіанти відповідей

A - CaO, Б - CaCO3

A - Ca(OH)2, Б - CaO

A - Ca(OH)2, Б - CaCO3

Запитання 34

″Навіть маленький успіх не приходить сам.″

Укажіть відносну молекулярну масу речовини Х у перетворенні:

Mg → MgO → Mg(OH)2 → X → BaSO4

варіанти відповідей

100

142

120

106

Запитання 35


Задача. Розчин, що містив 0,2 моля нітратної кислоти нейтралізували розчином, у якому 4 грами гідроксиду натрію. Обчислити масу утвореної солі

варіанти відповідей

8,5г

85г

17г

1,7г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест