Установіть послідовність утворення речовин у ланцюжку перетворень від неметалу до оксиду металічного елемента:
а) MgBr2 б) Mg(OH)2 в) Br2 г) MgO
Установіть послідовність утворення речовин у ланцюжку перетворень від неметалу до кислої солі
а) NaH2PO4 б) P2O5 в) Na3PO4 г) P
Розташуйте сполуки в ряд за такою схемою перетворень:
кислотний оксид → кислота → сіль → основний оксид
а) CuO, б) Cu(NO3)2, в) HNO3, г) NO2
Установіть генетичний ланцюжок перетворень одержання барій нітрату з поданих речовин:
а) нітроген(ІІ) оксид ; б) амоніак; в) нітратна кислота; г) нітроген(ІV) оксид д) барій нітрат
Яку масу сірки необхідно витратити, щоб отримати 9,8 г сульфатної кислоти під час хімічних перетворень?
Здійснити перетворення та вказати суму усіх коефіцієнтів у рівняннях реакцій:
Mg → MgSO4 → Mg(NO3)2 → MgCO3;
1. Скласти рівняння реакцій, при допомозі яких можна здійснити перетворення:
NaOH → NaHCO3 → Na2CO3 → CO2 → MgCO3;
Рівняння № 3 скласти у повному та скороченому йонному вигляді.
Виконане завдання сфотографувати та надіслати мені на вайбер до вказаного часу.
1. Підібравши необхідні формули, скласти генетичний ланцюг перетворень:
Метал → оксид металу → гідроксид металу → сіль → метал
Записати рівняння відповідних реакцій.
Виконане завдання сфотографувати і надіслати мені на вайбер до вказаного часу
Al → AlCl3 → Al(OH)3, розрахувати,яка маса алюмінію необхідна для добування 156 г алюміній гідроксиду .
Виконане завдання сфотографувати і надіслати мені на вайбер до вказаного часу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома