Вкажіть загальну схему генетичного ряду амфотерного металу:
Вкажіть генетичний ряд Фосфору:
Установіть послідовність додавання реактивів у генетичному ряді:
Cu → CuO → CuSO4 →Cu(OH)2→ CuO
а)NaOH б)H2SO4 в)O2 г) t д) H2O
Вкажіть всі речовини, що взаємодіють з кислотами:
Установіть послідовність додавання реактивів у генетичному рядку:Na → Na2O → NaOH → Na2SO4 → NaNO3
а) H2SO4 б) O2 в) H2O г) Ba(NO3)2 д) HNO3
Вкажіть формулу пропущеної речовини у перетворенні:
К → ? → КOH → К2SO4
Позначте, до якого класу неорганічних сполук належить неорганічна речовина «Х», що бере участь у реакції за схемою:
барій гідроксид + Х → барій карбонат + луг.
З якими із перелічених речовин може реагувати натрій гідроксид?
В якому рядку правильно вказані продукти реакції H3PO4 + Ba(OH)2 =
Позначте формулу речовини, яка при взаємодії з водою утворює кислоту:
Позначте формулу речовини, яка при взаємодії з водою утворює луг:
Продуктами реакції NaOH+HCl будуть такі речовини:
Назвати класи сполук в генетичному ланцюжку
SO3→ H2SO4→K2SO4
Складіть рівняння реакції між речовинами
Al(OH)3 + H2SO4→
і позначте суму коефіцієнтів вихідних речовин у рівнянні
Основа + кислота → утворюється
Поясніть, що означає поняття " генетичний зв'язок". Виберіть правильну відповідь.
При взаємодії 34,25 г двовалентного металу з водою виділився водень масою 0,5 г. Визначити метал.
Обчислити масу солі, що утворилась у результаті взаємодії хлоридної кислоти з ферум (ІІІ) оксидом масою 3,2 г.
Вкажіть основи,які розкладаються при нагріванні:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома