Короткозорій людині необхідні окуляри з ... .
Яке явище досліджував Ньютон за допомогою скляної трикутної призми?
Назвіть послідовність кольорів у спектрі.
Вкажіть колір, який буде бачити людина, що дивиться крізь червоне скло на червоний папір.
На білому папері надруковані сині букви. Яким світлом треба освітити папір, щоб букви стали невидимими?
Яке світло найменше відхиляється скляною трикутною призмою?
Червоний світлофільтр ... .
Якщо Земля знаходиться між Сонцем і Місяцем, ... .
Якщо Місяць повний, сонячне затемнення ... .
Людина наближається до плоского дзеркала зі швидкістю 1м/с. З якою швидкістю наближається людина до свого зображення?
Кут між відбитим і падаючим променями дорівнює 60°. Який кут падіння?
Відбитий промінь збігається з падаючим. Який кут падіння
Яка інша назва відносного показника заломлення?
Як зміниться кут між відбитим і падаючим променями, якщо кут падіння збільшиться на 20°?
Два плоских дзеркала розміщені під кутом 90°. Скільки зображень можна отримати в даному випадку?
На якому малюнку правильно показаний хід променя з оптично менш густого середовища в оптично більш густе.
Виберіть малюнок, на якому правильно показані відбитий промінь і хід променя з оптично більш густого середовища в оптично менш густе.
Головним фокусом збиральної лінзи називається ... .
Головним фокусом розсіювальної лінзи називається ... .
Де знаходиться зображення предмета у збиральній лінзі, якщо предмет розміщений між фокусом і подвійним фокусом?
Де знаходиться зображення предмета у збиральній лінзі, якщо воно обернене, зменшене, дійсне?
Де знаходиться зображення предмета у збиральній лінзі, якщо воно пряме, збільшене, уявне?
Виберіть формулу, за якою можна знайти фокусну відстань розсіювальної лінзи.
У сонячний день довжина тіні від вертикального стовпа заввишки 8м дорівнює 3,6м. Визначте висоту будинку, довжина тіні якого дорівнює 12м.
Оптична сила лінзи 5дптр, відстань від предмета до лінзи 30см. Визначте відстань від лінзи до зображення та виберіть характеристику зображення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома