24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Геометрична прогресія

Додано: 16 квітня
Предмет: Алгебра, 9 клас
Копія з тесту: Геометрична прогресія
Тест виконано: 286 разів
12 запитань
Запитання 1

(bn) - геометрична прогресія, b1 = -64, q = -1/4. Знайдіть b5

варіанти відповідей

-1/4

1/4

-1

1

1/16

Запитання 2

Чому дорівнює сума чотирьох перших членів геометричної прогресії :

-2; -6; -18; ... ?

варіанти відповідей

 -26

-54

 -80

 80

Запитання 3

Які з послідовностей є геометричними прогресіями?

варіанти відповідей

2; 4; 8; 12; 16; ...

1; 2; 22; 23; ....

-5; 5; -5; 5; -5; 5; .....

1/2 1; 2; 4; 8; .....

1/3; 3; 9; 27; ....

0,2; 0,4; 1,6; 3,2; ....

-8; 24; -72; 216; ....

7; -14; 28; -56; -112 ....

Запитання 4

Знайдіть знаменник геометричної прогресії (bn): 3; 12; 48; ...

варіанти відповідей

-9

4

1/4

9

Запитання 5

Знайдіть сьомий член геометричної прогресії (bn), якщо b6 = 1/7, q = 6

варіанти відповідей

7/6

6/7

42

1/42

Запитання 6

Знайдіть п'ятий член геометричної прогресії (bn), якщо b3 = 20, b4 = 10

варіанти відповідей

200

0

2

5

Запитання 7

У геометричній прогресії (bn) перший член додатний, знаменник дорівнює -7. Якому з наведених чисел може дорівнювати п'ятий член прогресії?

варіанти відповідей

-84

0

28

-√7

Запитання 8

Знайдіть суму шести перших членів геометричної прогресії (bn), якщо b4 = 24;

q = -2

варіанти відповідей

9

-9

61

-61

63

32

Запитання 9

Дано геометричну прогресію (bn), у якій b1 = 2, q = 1/2, bn = 0,125. Знайдіть номер n


варіанти відповідей

5

3

4

6

інша відповідь

Запитання 10

Знайдіть b1, якщо S4 = 60, q = 2.

варіанти відповідей

-4

4

-8

2

Запитання 11

Знайдіть суму перших 6 членів геометричної прогресії, якщо b3 = –8, q = –2.


 

варіанти відповідей

-42

42

-21

84

Запитання 12

У геометричній прогресії (bn) b1 = 81, b3 = 9. Яке з наведених чисел не є членом цієї прогресії?



варіанти відповідей

3

- 3

1

- 1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест