Якою буде величина кута 50° при переміщенні (русі)?
Якою буде довжина відрізка АВ = 2 см при переміщенні (русі) у відрізок А1В1?
У яку геометричну фігуру переходить промінь під час переміщення (руху)?
Якщо при перетворенні фігури зберігаються відстані між точками, то таке перетворення називається ...
При переміщенні прямокутний трикутник АВС з катетами АВ та ВС перейшов у трикутник А’В’С’. Знайдіть гіпотенузу трикутника А’В’С’, якщо АВ = 6 см, ВС = 8 см.
Чи буде переміщенням перетворення трикутника АВС в трикутник EDF?
Рівнобедрений трикутник АВС з основою АВ при переміщенні перейшов у трикутник А’В’С’. Знайдіть величину кута ∠С’, якщо ∠А = 25°.
Яка з наведених точок симетрична точці А(2; 5) відносно початку координат?
Яка з наведених точок, симетрична симетрична точці А(-7; -3) відносно осі абсцис?
Точка М(3; - 3) перемістилась відносно прямої х=4 у точку М1. Встановіть координати точки М1.
Скільки осей симетрії має прямокутник, який не є квадратом?
Яка з наведених фігур має тільки одну вісь симетрії?
Яка з наведених фігур не має центру симетрії?
Якою буде величина кута 30° при переміщенні (русі)?
В яку точку переходить точка А(–2; 0) при повороті відносно початку координат на 180° за годинниковою стрілкою?
Стрілки годинника показують час 12 год. Який час покаже годинник, якщо годинна стрілка здійснить поворот на 90°?
2. Знайти рівняння параболи , що є образом параболи у = х2 при паралельному перенесенні на вектор а ( 2 ; −3 )
1. При паралельному перенесенні точка К(3;−5) переходить в точку К′(0; 7). У яку точку при цьому паралельному перенесенні перейде точка М(−2;1) ?
Площі подібних фігур відносяться як
Перетворення подібності з коефіцієнтом 0,6 переводить відрізок довжиною 20 см у відрізок довжиною.
Сторони чотирикутника 12 см, 15 см, 10 см, 20 см. Знайти найбільшу сторону подібного йому чотирикутника, якщо найменша його сторона дорівнює 30 см.
При переміщенні (русі) однієї фігури в іншу зберігається форма, розмір фігури?
Під час переміщення відрізок переходить у ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома