Якою буде величина кута 60° при переміщенні (русі)?
Якою буде довжина відрізка АВ = 12 см при переміщенні (русі) у відрізок А1В1?
У яку геометричну фігуру переходить промінь під час переміщення (руху)?
Якщо при перетворенні фігури зберігаються відстані між точками та градусні міри кутів, то таке перетворення називається ...
При переміщенні прямокутний трикутник АВС з катетами АВ та ВС перейшов у трикутник А’В’С’. Знайдіть гіпотенузу трикутника А’В’С’, якщо АВ = 9 см, ВС = 12 см.
Чи буде переміщенням перетворення трикутника АВС в трикутник EDF?
Рівнобедрений трикутник АВС з основою АВ при переміщенні перейшов у трикутник А’В’С’. Знайдіть величину кута ∠С’, якщо ∠А = 35°.
Яка з наведених точок симетрична точці А(-4; 7) відносно початку координат?
Яка з наведених точок, симетрична симетрична точці А(-5; 3) відносно осі абсцис?
Точка М(2; - 4) перемістилась відносно прямої х=5 у точку М1. Встановіть координати точки М1.
Скільки осей симетрії має ромб, який не є квадратом?
Яка з наведених фігур має тільки одну вісь симетрії?
Яка з наведених фігур не має центру симетрії?
Якою буде величина кута 50° при переміщенні (русі)?
В яку точку переходить точка А(–2; 6) при повороті відносно початку координат на 90° за годинниковою стрілкою?
Стрілки годинника показують час 12 год. Який час покаже годинник, якщо годинна стрілка здійснить поворот на 120°?
2. Знайти рівняння параболи , що є образом параболи у = х2 при паралельному перенесенні на вектор а ( -2 ; 4 )
1. При паралельному перенесенні точка К(3;−5) переходить в точку К′(0; 7). У яку точку при цьому паралельному перенесенні перейде точка М(−2;1) ?
Площі подібних фігур відносяться як
Перетворення подібності з коефіцієнтом 0,3 переводить відрізок довжиною 40 см у відрізок довжиною.
Сторони чотирикутника 12 см, 15 см, 10 см, 20 см. Знайти найбільшу сторону подібного йому чотирикутника, якщо найменша його сторона дорівнює 40 см.
При переміщенні (русі) однієї фігури в іншу зберігається форма, розмір фігури?
Під час переміщення коло переходить у ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома