Підмет виділено в реченні
Підмет виділено в реченні
Додаток виділено в реченні
Обставину причини вжито в реченні
Обставину мети вжито в реченні
Обставину виділено в реченні
Обставину способу дії вжито в реченні
Обставиною поширено речення
Означення виділено в реченні
Означення виділено в реченні
Означення виділено в реченні
Узгоджене означення виділено в реченні
Установіть відповідність.
1 присудок
2 обставина
3 означення
4 додаток
А Козак не без долі, дівка не без щастя.
Б Козак мовчить, а все знає.
В І холод не страшний, коли козак молодий.
Г Не братайся з козаками мед пити.
Д Козакові Омелькові картопельки тепленької.
Установіть відповідність.
1 підмет
2 присудок
3 означення
4 додаток
А Поїдемо поговорити з лісом, а вже тоді я можу і з людьми.
Б Талант малювати має не кожна людина.
В Поважати людину — це ж ціла наука, наука душі.
Г Батька попросили оновити старий сценарій.
Д По-справжньому починають цінувати життя після тридцяти.
Установіть відповідність.
1 підмет
2 присудок
3 означення
4 обставина
А Стомились хлопці, присіли спочити.
Б Кайдаш загадав Кайдашисі й Мелашці гребти сіно.
В Серед неба ходить білолиций.
Г Живу бажанням творити добрії діла.
Д Послухайте: критика критикою, тон тоном.
Установіть відповідність.
1 підмет
2 присудок
3 означення
4 додаток
А Бажання заснуть зараз сильніше за мене.
Б Не зоравши, не посієш.
В Дарувати квіти — приємно.
Г Оженитися — не дощик переждати.
Д Здоров’я — всьому голова.
Установіть відповідність.
1 підмет
2 присудок
3 означення
4 додаток
А Бажав я для скованих волі, для скривджених кращої долі.
Б Дорога ліворуч була наглухо закрита дубовими завалами.
В Десь за ланами, гомонів, затихаючи, ліс.
Г Любити ближнього не найважливіша з людських наук.
Д Поезія — це праця зрима, думка смілої весни.
Установіть відповідність.
1 присудок
2 додаток
3 означення
4 обставина
А Любові й щастя хочеться людині.
Б Прости мене, я згарячу забувся.
В Черешні в нашому саду розкішні
Г На небі гуляв повний місяць.
Д Завжди величніша путь на Голгофу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома