Позначте речення, яке потребує редагування:
Позначте рядок, у якому всі складні прикметники пишуться через дефіс:
Позначте рядок, у якому всі дієслова належать до другої дієвідміни:
Позначте рядок, у якому всі прислівники пишуться разом:
Позначте рядок, у якому всі словосполучення містять частки:
Позначте рядок, у якому всі дієприкметники пишуться з не разом:
Позначте рядки, у яких усі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення -а (-я):
Позначте речення з неоднорідними означеннями (розділові знаки пропущено):
Поширене означення НЕ ВІДОКРЕМЛЮЄТЬСЯ в реченні (розділові знаки пропущено)
Тире між підметом і присудком НЕ ПОТРІБНЕ в реченні (розділові знаки пропущено)
Закінчення -а(я) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку
Через дефіс пишуться всі слова в рядку
Позначте речення зі складеним дієслівним присудком:
Позначте речення, у якому НЕ ПОТРІБНО виділяти комами поширене означення:
Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка множини мають нульове закінчення:
Позначте рядок, у якому прислівники слід писати ЧЕРЕЗ ДЕФІС:
Позначте рядок, у якому всі іменники у формі кличного відмінка мають закінчення -е:
Позначте рядки, у яких виділене слово є сполучником і його слід писати РАЗОМ:
Немає частки в рядку
Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні
Обставина причини є в реченні
Непоширену обставину НЕ треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущені)
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку
Закінчення -е у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку
Правильно узгоджено прикметники з іменниками в усіх словах рядка
.Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку
Правильно утворені всі форми дієприкметників у рядку
Як справжній митець(1) він(2) незважаючи на уявну відчуженість від світу(3) був уважний(4) чутливий до всього навколишнього(5) і ніколи не стояв осторонь рухів та змін.Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
На перший склад падає наголос у слові
Однорідними означеннями ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
Спільнокореневими до слова гнати є всі слова, ОКРІМ
Через дефіс треба писати всі слова в рядку
Правильні особові форми дієслів наведено в рядку
Щоразу(1) коли стоїте перед пам’ятником Лесі Українці в Києві чи(2) коли зупиняєтеся на алеї придніпровського парку перед бронзовою постаттю геніальної Марії Заньковецької(3) мабуть(4) вам неминуче спадає на думку(5) що в цих прекрасних образах є щось від самої авторки скульптур.
Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Правильно вжито прийменник у реченні
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Аж тут підвівся Орфей і,(1) ударивши по золотих струнах своєї кіфари,(2) заспівав: то була пісня,(3) що її найдужче любила його мати,(4) прекрасна муза Калліопа,(5) і,(6) можливо,(7) саме згадка про неї надала Орфеєвому голосу ще більшої сили,(8) щирості,(9) влади.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Граматично правильне речення можна утворити, якщо до фрагмента «Мандруючи Олешківськими пісками, …» додати
Барви київських мозаїк –(1) це одне з тих див,(2) яке захоплювало і,(3) мабуть,(4) ніколи не перестане захоплювати всіх,(5) хто по-справжньому цінує прекрасне,(6) не розгублене у віках мистецтво,(7) але ж тут майстерність не лише в кольорах…
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Керівника туристичного гуртка Олексія … повідомили про те, що за півтора … занять група учнів … орієнтуватися …
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Пунктуаційну помилку допущено в рядку
На третій склад падає наголос у слові
Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
Правильно вжито прийменник у всіх рядках, ОКРІМ
Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
Окремо треба писати всі прислівники в рядку
Відокремленою обставиною можна замінити підрядну частину в реченні
Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома