Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні
У реченні «Викладач дуже зрадів, … почув самостійні судження студентів» може бути кожен з названих сполучників, окрім
Сполучник умови вжито в реченні
Позначте рядки, у яких виділене слово є сполучником і його слід писати РАЗОМ:
Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні
Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Як/би хто хотів почути голос самого вітру, то мусив би піти йому на/зустріч, і зупинитися посеред степу. (2) Тут, безумовно, ніщо не приєднається до його голосу, ніщо не стане на заваді. (3) А хто бажав би ще й перевірити вітер на/силу, то мав би глянути на тополю, яку той нагинає до/долу.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Виділене слово є сполучником, і його треба писати разом у реченні
Вибрати речення ,у якому виділене слово пишемо окремо:
Граматична помилка є в реченні
Граматична помилка є в кожному рядку,ОКРІМ
Граматична помилка є в кожному рядку,ОКРІМ
Дієприкметник потрібно замінити на безособову форму в кожному реченні,ОКРІМ
Дієприкметник потрібно замінити на безособову форму в кожному реченні,ОКРІМ
Редагування потребує кожне речення,ОКРІМ
Зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
Позначте рядок, у якому в усіх словосполученнях прийменник по вжито правильно
Позначте рядок, у якому всі прийменники вжито правильно
Позначте рядок, у якому не всі прийменники вжито правильно
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Редагування НЕ потребує речення
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Синтаксичне керування порушено в рядку
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Синтаксичне керування порушено в словосполученні
Синтаксичну помилку допущено в рядку
Невдало підібрано відмінкову форму географічної назви в словосполученні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома