Новела М.Хвильового «Я(Романтика)» має присвяту- асоціацію твору М.Коцюбинського
У новелі «Я (Романтика)» домінує манера письма:
У новелі «Я (Романтика)» розвінчано:
Кому належать слова" Мій м'ятежний сину..."
Який памфлет Хвильового викликав обурення і переслідування ?
М. Хвильовий представник
Літературна дискусія, ініціатором якої є М. Хвильовий, тривала
Внутрішний світ "Я"- героя між ... "Я( Романтика)"?
Яке справжнє прізвище Миколи Хвильового?
Яку літературну організацію заснував Микола Хвильовий?
До якого роду літератури належить твір "Я (Романтика)"?
Кого у творі названо "вірним псом революції"?
Кого охарактеризовано словами "злий геній...з каменем замість серця"?
Хто має "трохи безумні очі" й "нагадує каторжника"?
Хто з героїв, коли треба "енергійно розписатися під темною постановою - "розстрілять", завше мнеться"?
Який образ нагадує головному герою його мати?
У чиєму палаці засідає чорний трибунал комуни?
Кого Я назвав сторожем своєї душі?
Хто керує батальйоном "юних фанатиків комуни"?
З яким запахом асоціюється рідний дім у спогадах головного героя?
Хто з героїв, буває, не витримує й проситься на фронт, але поступово звикає до свого "права купатися в калюжах крові"?
З групою яких людей було розстріляно матір Я?
До якої стильової течії належить новела "Я (Романтика)"?
Про кого йдеться: "Я - чекіст, але я і людина"
"І мій неможливий біль, і моя незносна мука тепліють у лампаді фанатизму перед цим прекрасним печальним образом". Про який образ ідеться?
Про кого йдеться: "нікчема в його руках, яка віддалася на волю хижої стихії"?
Новела «Я (Романтика)» М. Хвильового передала його
Герой твору «Я (Романтика)» М. Хвильового вважає себе не тільки чекістом, але й
Як поставився Я, герой твору «Я (Романтика)» М. Хвильового, до того, що йому необхідно було розстріляти свою матір
В уривку «...аристократична розкіш, княжі портерти й розгардіяш — порожні пляшки, револьвери й синій цигарковий дим» описано:
У композиції новели «Я (Романтика)» НЕМАЄ
Головною ідеєю твору «Я (Романтика)» є
Події у творі «Я (Романтика)» розгортаються в такій послідовності:
Продовжити фразу «...дегенерат є палач з гільйотини. Це сторож...»
В уривку «За вікном ішли росяні ранки і падали перламутри. Проходили неможливі дні. В далі з темного лісу брели подорожники й біля синьої криниці, де розлетілись дороги, де розбійний хрест, зупинялись» найчастіше вживається художній троп
Визначте, про яких героїв ідеться в поданих уривках.
1 «Я»
2 Андрюша
3 доктор Тагабат
4 дегенерат
А «приложила траур до скроні і в розпуці похилилася на стіл»
Б «з розгубленим обличчям і зрідка тривожно поглядає на доктора, невеселий комунар»
В «розвалився на широкій канапі, бачу тільки білу лисину й надто високий лоб»
Г «низенький лоб, чорна копа розкуйовдженого волосся й приплюснутий ніс, нагадує каторжника»
Д «вийняв з кобури маузера й поспішно пішов до самотньої постаті»
Мати в новелі «Я (Романтика») називала свого сина…
У новелі «Я (Романтика») главкомверх чорного трибуналу вступає в конфлікт з…
Цей персонаж новели «Я (Романтика») не входить до складу чорного трибуналу…
На совісті чорного трибуналу новели «Я (Романтика») було розстрілів…
Кульмінацією твору «Я (Романтика») є…
Новела «Я (Романтика») розпочинається епілогом, в якому розповідається про великі дві любові…
Визначте твір, написаний у тому самому жанрі, що й твір «Я (Романтика)»
Новим синедріоном у новелі названо
Визначте проблему, яку автор розкрив у творі
Наскрізною художньою деталлю в новелі є образ
Чому так вчинив голова чорного трибуналу зі своєю матір'ю?
Новела "Я(Романтика)" має такі композиційні особливості
Новела «Я(Романтика)» закінчується реченням
Багатство слухових образів (канонада, бій годинника, гроза), зорових (димки, блискавці, портрети), нюхових (м’ята, цигарковий дим) є ознаками
Одне з головних гасел літературної дискусії 1925—1928 рр.
У словах із твору «…шелестить шелест» використано художній засіб, який має назву
Що означає слово «інсургент» (кого герой так називає)?
Яким словом герой називає противників інсургентів?
У творі “Я (Романтика)” центральною є тема
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома