Якого видатного письменника Микола Хвильовий вважав своїм учителем?
Зображена картина символізує художню течію, представником якої був і М.Хвильовий. Назва цієї течії
Яка літературна організація мала журнал з однойменною назвою
Справжнє прізвище Миколи Хвильового
Який жанр твору "Я(Романтика)"
Новела складається з
Кого охарактеризовано словами "злий геній...з каменем замість серця"?
Кого у творі названо "вірним псом революції"?
Хто з героїв, коли треба "енергійно розписатися під темною постановою - "розстрілять", завше мнеться"?
У чиєму палаці засідає чорний трибунал комуни?
Події у творі «Я (Романтика)» розгортаються в такій послідовності:
Ідея новели “Я (Романтика)”
Кому “…од болю хотілося впасти на коліна й молитовно дивитися на волохатий силует чорного трибуналу комуни”?
Який образ постає перед читачем на початку й у кінці новели?
Якому герою належить життєва позиція "Мета виправдовує будь-які засоби"?
Про кого йдеться: "Я - чекіст, але я і людина"
Комунар, який творить усе супроти своєї психіки
В уривку «...аристократична розкіш, княжі портерти й розгардіяш — порожні пляшки, револьвери й синій цигарковий дим» описано:
Уривок «Мати! Кажу тобі: іди до мене! Я мушу вбити тебе» є частиною
«Воістину моя мати — втілений прообраз тієї надзвичайної Марії, що стоїть на гранях невідомих віків. Моя мама — наївність, тиха жура і добрість безмежна (Це я добре пам’ятаю). І мій неможливий біль, і моя незносна мука тепліють у лампаді фанатизму перед цим прекрасним печальним образом», — писав
Визначте, про яких героїв ідеться в поданих уривках.
1 «Я»
2 Андрюша
3 доктор Тагабат
4 дегенерат
А «приложила траур до скроні і в розпуці похилилася на стіл»
Б «з розгубленим обличчям і зрідка тривожно поглядає на доктора, невеселий комунар»
В «розвалився на широкій канапі, бачу тільки білу лисину й надто високий лоб»
Г «низенький лоб, чорна копа розкуйовдженого волосся й приплюснутий ніс, нагадує каторжника»
Д «вийняв з кобури маузера й поспішно пішов до самотньої постаті»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома