Прочитайте текст.
Боязко й недовірливо відчинилися двері. Я зайшов до кімнати, тримаючи автомат напоготові. Натиснув ліхтарик, і в смузі електричного сяйва завмерла біля столу злякана мати, а ти біля високого ліжка застигла в подиві, закриваючи груди розпущеними косами.
Я загасив ліхтарика і сказав завісити вікна.
Це уривок з твору...
Образи-символи "Дніпро", "лани", "кручі", "кров ворожа"
наявні у творі...
Автором рядків:
" Письменник не так живе й не так росте, як проста собi людина.
Що проста людина? Живе собi, поживе собi, помре собi.
А письменник — нi. Про письменника подай, обов'язково подай: що впливало на його свiтогляд, що його оточувало, що органiзовувало його ще тодi, коли вiн лежав у матерi на руках i плямкав губами, зовсiм не думаючи про те, що колись доведеться писати свою автобiографiю",
є письменник, що написав твір...
Епіграф
"Je suis un fils de cette race… E. Verhaeren" (Переклад: Я син цієї породи … Е. Верхаерен)
має твір...
Казку про те, як дерева обирали собі короля, розповідав герой твору, у якому були такі персонажі:...
Розповідь про події як такі, що вже відбулися; зображення людини через її вчинки, поведінку, особливості мови тощо; описи різних видів; прозова форма - це ознаки літературного роду
Ознаки постмодернізму відчутні в рядках
Поезія Миколи Вороного "Блакитна Панна" належить до такого виду лірики
Відомий факт: у кінці 1980‐х років до СРСР приїжджають німецькі студенти. Вони знайомляться з українськими однолітками і в розмові згадують про автора, що написав популярний у ФРН роман «Звіролови». У відповідь українські діти здивувались, бо в цей час творчість цього автора була забороненою в СРСР! Назвіть справжнє прізвище митця
Євген Маланюк належав до угрупування
Кульмінація твору «Модри Камень»:
«Слово про похід ігорів»
В уривку Аж кінь летить, копитами Скелю розбиває! А на коні сидить охляп, У свиті – не свиті, І без шапки… А він руку простягає, Мов увесь світ хоче Загарбать змальовано
У стилі бароко написаний твір
У стилі романтизму написаний твір...
Універсал від Богдана Хмельницького про помилування Марусі (Ліна Костенко« Маруся Чурай») привіз
Про кого (що) йдеться у творі «Задивляюсь у твої зіниці...»?
«Маруся Чурай» Л. Костенко — художня енциклопедія життя українського народу
Кого охарактеризовано словами:
«Він гордий був. … .
Він лицар був, дарма що постоли,
Стояв на смерть. Ніколи не здавався.
Йому скрутили руки і здали…»
Про кого склала пісню Маруся під час подорожі до Києві з мандрівним дяком?
За головними рисами характеру на Гриця Бобренка схожий літературний герой
Ліна Костенко пише, що влітку 1658 року...
Ще не старий. І славу мав, і силу.
(Про нього потім думу іскладуть.
Мине сім літ - і голову цю сиву
Виговському на списі подадуть
Цими словами описано
Засновником українського кінематографу вважають
"Город", "Смерть братів", "Смерть прабаби", "Повінь", "Сінокіс" - це умовні назви розділів твору, автором якого є
Яка з наведених подій новели "Модри Камень" НЕ відбувається в реальності, а постає в уяві героя?
Народною піснею став вірш
Верлібром написано твір, що закінчується рядками
Любов і журба оспівані за допомогою символів у творі, автором якого є
Талант бачити красу в повсякденні - це провідний мотив твору
"Гляди ж не проспи!" у творі "Ти знаєш, що ти - людина?" - це...
Провідний мотив вірша «Ти знаєш, що ти – людина?» –
Якої проблеми НЕ ПОРУШУЄ Василь Симоненко у творі "Ти знаєш, що ти - людина?"
«Нельзя. Чужі письма нікому давати не можна. Заборонено» у творі «Три зозулі з поклоном» належать
Заклик насолоджуватися життям перед обличчям тлінності, смерті звучить у творі
В уривку з твору «Майстер корабля» «Під бугшпритом дівчина — бронзова Баджін. Вона вестиме корабель, підставляючи своє горіхове тіло всім вітрам» ідеться про
Для віршів Богдана-Ігоря Антонича характерні всі ознаки, ОКРІМ
Із твору «Любіть Україну!» взято всі рядки, ОКРІМ
В уривку з вірша «Ти знаєш, що ти — людина?» Інші ходитимуть люди, Інші кохатимуть люди — Добрі, ласкаві й злі. підкреслено
На основі пісні, що її виконував бандурист, написано твір
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома