Копмлексний тест з української мови для підготовки до ЗНО.
Неправильно написано особове закінчення дієслова в рядку:
Префікс при- пишеться в усіх словах у рядку:
Складним є речення:
Прочитайте текст. Виконайте завдання 4 – 6 до нього
Текст
(1) О рідна земле! Ти, як мати, - єдина і неповторна! (2) Ти не обов’язково найкраща, найгарніша. (3) У світі є, можливо, інші краї сповнені чарівної краси, краї, де ласкавий шум морского прибою поєднується з ніжним співом барвистих птахів, а пахощі лавру чи магнолії – зі свіжістю грозових південних вітрів. (4)То й що з того? (5) Хай ти скромніше вбрана, хай твоя краса не така показна і не кожному впадає у вічі, але від того ти не менш рідна і люба синівському серцю, рідна земле!
Допущено орфографічну помилку в написанні слова:
Прочитайте текст. Виконайте завдання 4 – 6 до нього
Текст
(1) О рідна земле! Ти, як мати, - єдина і неповторна! (2) Ти не обов’язково найкраща, найгарніша. (3) У світі є, можливо, інші краї сповнені чарівної краси, краї, де ласкавий шум морского прибою поєднується з ніжним співом барвистих птахів, а пахощі лавру чи магнолії – зі свіжістю грозових південних вітрів. (4)То й що з того? (5) Хай ти скромніше вбрана, хай твоя краса не така показна і не кожному впадає у вічі, але від того ти не менш рідна і люба синівському серцю, рідна земле!
Допущено пунктуаційну помилку в реченні:
Прочитайте текст. Виконайте завдання 4 – 6 до нього
Текст
(1) О рідна земле! Ти, як мати, - єдина і неповторна! (2) Ти не обов’язково найкраща, найгарніша. (3) У світі є, можливо, інші краї сповнені чарівної краси, краї, де ласкавий шум морского прибою поєднується з ніжним співом барвистих птахів, а пахощі лавру чи магнолії – зі свіжістю грозових південних вітрів. (4)То й що з того? (5) Хай ти скромніше вбрана, хай твоя краса не така показна і не кожному впадає у вічі, але від того ти не менш рідна і люба синівському серцю, рідна земле!
Вставним словом ускладнене речення:
Апостроф треба писати у всіх словах у рядку:
Прийменник у треба писати в реченні:
Правильно утворено ступені порівняння прикметників у всіх словах у рядку:
Потребує редагування словосполучення:
Літеру и треба писати в усіх словах іншомовного походження в рядку:
Не відбувається подвоєння в усіх словах іншомовного походження в рядку:
З великої літери треба писати обидва слова в рядку:
Усі складні слова треба писати через дефіс у рядку:
Визначте правильне тлумачення фразеологізму "вискалити зуби":
Визначте правильне тлумачення фразеологізму "заливати за шкуру сала":
Визначте правильне тлумачення "копилити губу":
Укажіть рядок з означено-особовим реченням:
Укажіть рядок з неозначено-особовим реченням:
Укажіть рядок з безособовим реченням:
Укажіть рядок з узагальнено-особовим речення:
Укажіть рядок з підрядним обставинним допустовим реченням:
Укажіть рядок з підрядним обставинним реченням наслідку:
Укажіть рядок з підрядним обставинним реченням причини:
Укажіть рядок з підрядним обставинним з'ясувальним реченням:
Укажіть рядок з підрядним обставинним означальним реченням:
Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні ( цифра позначає наступне слово).
(1) Зненацька ти помічаєш безліч кольорів, які за всі (2) ці похмурі дні непомітно надбала природа, (3) щоб тепер, (4) дивуючи, уразити в саме серце.
Укажіть рядок з відокремленою обставиною:
Укажіть рядок з відокремленим означенням:
Укажіть рядок з відокремленою прикладкою:
Укажіть рядок з відокремленим додатком:
Помилку допущено в написанні числівникових форм у рядку:
Усі дієслова з часткою не пишуться окремо в рядку:
Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома