Укажіть резервний полісахарид, який є складником клітин зображеного на рисунку організму.
Яку функцію в організмі людини забезпечує білок міозин?
Розглянте схему біологічного процесу. Укажіть його назву та правильні варіанти для заповнення пропусків.
Назва процесу: 1-трансляція, 2- транскрипція, 3- реплікація;
триплет м РНК: 1- АГУ, 2-ТЦА, 3-УЦА;
Антикодон тРНК: 1- ГЦА, 2-ЦГА, 3-ГЦУ
Схарактеризуйте процес трансляції в еукаріотичній клітині.
Локалізація: 1- ядро, 2-цитоплазма, 3- пероксисома;
забезпечує синтез: 1-АТФ, 2- ДНК, 3- поліпептидного ланцюга;
учасник процесу:1- ДНК-полімераза, 2-РНК-полімераза, 3- рибосома
У м'язах та печінці накопичується
Ферменти виконують функцію
Учень та учениця на уроці біології обговорювали значення жирів у життєдіяльності організмів. Учень зазначив, що жири організм використовує як джерело енергії. Учениця висловила судження про те, що організм може використовувати жири як метаболічне джерело води. Хто з них має рацію?
Проаналізуйте опис : "Білки - біополімери, мономерами яких є залишки (1). До цієї групи належить пепсин, що забезпечує (2) функцію". Замість цифр в опис потрібно вписати слова, наведені в рядку. Укажіть правильний варіант.
Органічні сполуки, опис яких наведено: "Ці органічні речовини, переважно гідрофобні, сполуки розчиняються в неполярних розчинниках. Таку природу мають стероїдні гормони", належать до
Які органічні сполуки у своєму складі містять дві функціональні групи- - NH2 та -СООН ?
На малюнку зображено схему одного з процесів, що лежить в основі життя. Укажіть характерні для нього ознаки.
Учасник процесу: 1- РНК-полімераза, 2- ДНК- полімераза, 3- рибосома;
призначення: 1- синтез білка, 2- синтез РНК, 3- синтез ДНК;
локалізація: 1- ядро, 2- комплекс Гольджі, 3- ЕПС
Рибоза належить до
крохмаль у бульбах можна визначити за допомогою розчину
Яка група рослин найбагатша на ліпіди
Яка структура білкової молекули утворена поліпептидною спіраллю, скрученою в глобулу?
Від умісту яких вуглеводів залежить солодкий смак меду?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома