Готуємося до ЗНО з української мови (1)

Додано: 5 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 141 раз
12 запитань
Запитання 1

Визначте рядок, у якому всі словосполучення побудовані правильно


варіанти відповідей

дякувати водієві, бігти за лікарем, жаліти про минуле

на Кримському півострову, сплачуємо проїзд, по дорученню колектива

трапитися через суперечку, конкурент команди, спеціаліст із дизайну

хворіти грипом, піти за ягодами, зошит по фізики

Запитання 2

Літеру и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

пр..важкий, пр..дбати

пр..буття, пр..довгий

пр..бережний, пр..вілля

пр..здоровий, пр..морозити


Запитання 3

Іменником є слово, виділене в реченні

варіанти відповідей

Бастіони були оповиті ніжно-голубим туманом

Із вершини пагорба мандрівники побачили чарівні долини

На світанку подорожні вирушили в далеку путь

За далекими долинами здіймалися рицарські замки

Запитання 4

Чергування голосних відбувається в усіх наведених прикладах, ОКРІМ:

варіанти відповідей

лід - л..ду

мішок - м..шечок

слово - сл..вце

пір'я - п..ро

Запитання 5

Граматично правильне речення утвориться, якщо до фрагмента "Переглянувши фільм,.." додати:

варіанти відповідей

хлопці поділилися своїми враженнями з нами

проводиться обов'язковий аналіз гри акторів

він надзвичайно сподобався всім моїм друзям

з радістю знову перечитується художній твір

Запитання 6

Не мають закінчення обидва слова в рядку:

варіанти відповідей

ухвалено, збудований

запанібрата, змито

горілиць, плакучі

сорок, по-полтавськи

Запитання 7

На місці пропуску в реченні "Зрештою, читати історію можна й без брому, якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею" має бути слово:

варіанти відповідей

мозолити

нагрівати

бруднити

заламувати

Запитання 8

Потребує редагування речення:

варіанти відповідей

Екскурсоводи розкажуть про музеї Переяслава-Хмельницького німецькою, польською та іспанською мовами.

Під'їхавши до Кам'янця, ми побачили обриси середньовічного міста і почули шум сучасної автостради.

Щоб оглянути якнайбільше пам'ятних місць Харкова, заздалегідь знайдіть та ознайомтеся з переліком екскурсій.

У кожному екскурсійному бюро Львова з гостями міста працюють досвідчені та комунікабельні гіди.

Запитання 9

Знайдіть речення, у якому допущено пунктуаційну помилку:

варіанти відповідей

 До пишного розмаїття мальв усі давно звикли, і стали вони невід’ємною частиною родини.

Я люблю їздити на поле тоді, як ниви зеленіють та хвилюються зеленими хвилями.

Дівчина троянди поливала і кудись котилась хмар навала, і сміялась осінь за вікном.

Ми на землі благали Бога, щоб рідний край благословив.

Ясно ще осіннє сонце сяє, та холодом осіннім в повітрі потягає.

Запитання 10

 Знайдіть речення, у якому перед сполучником «і» кома не ставиться (розділові знаки пропущено):

варіанти відповідей

Життя торкає серця струни чулі і я на крилах пісні лину знов

Сонце зійшло і враз над Києвом знялося ревище гудків

Багряний вечір догорів і попіл падає на місто переливається намисто понаддніпрянських ліхтарів

Коло хат у садках темніли купи вишень і стриміли здорові старі дикі груші

Це були чудові вечори і я їх ніколи не забуду 

Запитання 11

Знайдіть речення, у якому перед сполучником «як» кома не ставиться (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Неволя як той чад задурманила людям голови.

Досить у народу знищити пам’ятки культури і він уже в другому поколінні перестане існувати як самостійна нація.

Вдома Семен довго розмірковував як краще побудувати свій виступ на зборах.

Я квітку не можу зірвать бо їй як людині болить.

Культ вогню як відомо дійшов до нас із язичницької доби.

Запитання 12

Знайдіть речення, у якому потрібно ставити кому між однорідними означеннями (розділові знаки пропущено):

варіанти відповідей

А над усім тим густо стелиться дух свіжого степового сіна.

Як я вас люблю лісові осінні гості.

В зеленім березовім гаю над Дністром весело щебетали пташки.

Незабаром у плавні прийшла тиха спокійна осінь.

Вишгород розкинувсь по широкому невисокому шпилі. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест