18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Говори українською. Слово

Додано: 28 листопада 2019
Предмет: Українська мова, 2 клас
10 запитань
Запитання 1

1. Чи кожне слово може називати предмет?

варіанти відповідей

так, кожне

Ні, не кожне

Можливо кожне

Майже всі лова

Запитання 2

2. Чи кожне слово має своє лексичне значення?

варіанти відповідей

Ні, не кожне

Так, кожне

Іноді має

Іноді не має

Запитання 3

3. Слова - частина мови, що вказують на назву предметів і відповідають на питання хто? що? - ...........

варіанти відповідей

Це різні слова

Це іменники

Це прикметники

Це дієслова

Запитання 4

4. Редагуємо .

Біля годівнички зібралося багато синичок - штук п'ятнадцять.

варіанти відповідей

П'ятнадцять штук синичок зібралося біля годівнички.

Біля годівнички зібралися синички.

Біля годівнички зібралося п'ятнадцять синичок.

Зібралося п'ятнадцять штук синичок біля годівнички.

Запитання 5

5. Як вам відомо, в українсьій мові вживаються слова з прямим і переносним значенням.

Серед групи словосполучень виберіть тільки слова, вжиті у переносному значенні: велика кишеня, голодна кишеня, солодка мова, золота ложка, золота думка, кришталева ваза, холодний погляд, кришталева вода.

варіанти відповідей

золота думка, велика кишеня, солодка мова, кришталева ваза

холодний погляд, золота думка, кришталева ваза, золота ложка

голодна кишеня, солодка мова, золота думка, холодний погляд, кришталева вода

кришталева ваза, холодний погляд, золота думка, голодна кишння

Запитання 6

6. Слова-омоніми звучать однаково, але мають різне значення. Визначити речення, у якому вжито слова-омоніми.

Марічка у лісі зібрала неїстівні лисички. Лисички можуть поласувати мишами.

варіанти відповідей

Марічка у лісі зібрала неїстівні лисички.

Лисички можуть поласувати мишами.

Лисички можуть поласувати неїстівними лисичками.

Неїстівні лисички можуть поласувати лисичками

Запитання 7

7. Визначити у кожному радку спільну частинку-корінь:

мова, розмова, мовний, мовити;

день, деньок, денний;

береза, березовий, березень;

сніжок, сніговий, сніжинка.

варіанти відповідей

мова, деньок, береза, сніжок

розмова, денний, березень, сніж

мов, ден, берез, сніж

ден, березовий, мовний, сніжинка

Запитання 8

8. До поданих слів доберіть слова, протилежні за значенням (це слова- антоніми).

Мовчати-........, заходити - ..........., розв'язувати - ........., руйнувати - ........... .

варіанти відповідей

співати, забігати, думати, мурувати

кричати, залетіти, міркувати, будувати

говорити, виходити, зав'язувати, будувати

шепотіти, забігати, кумекати, бкдувати

Запитання 9

9. Від поданих слів- назв предметів утворити слова - назви- дій.

Будова- .........., стрибок - ........., вітання - ..........., мовчання .............. .

варіанти відповідей

будівельник, стрибнув, привітання, замовкнути

будувати, стрибати, вітати, мовчати

будівельний, підстрибнув, привітав, мовчазний

будинок, застрибнув, вітальна, мова

Запитання 10

10. Від слів - ознак предметів утворити слова - назви предметів.

Осінній -......., пухнастий - ......., пташиний - ........., хмарний - ......... , сосновий - ......... .

варіанти відповідей

осінь, пухнастий, пташечка, захмарний, сосни

осінь, пух, птах, хмара, сосна

холодний, гладенький, птах, хмаринка, смола

жовтий, пушок, пташеня, чорний, сосна.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест