Питання від 1 правильної відповіді до 7-ми
Процес компонування текстових і графічних об'єктів для створення сторінок видання відповідно до принципів дизайну та технічних вимог називають
Графічне подання відомостей, даних різних видів називають
Графічний малюнок накреслень літер і знаків, які складають єдину стилістичну та композиційну систему, набір символів визначеного розміру і малюнка називається
Єдині в своєму роді кілька букв, виготовлених (намальованих, вирізаних і ін.) для однієї конкретної ситуації називається
Види публікацій:(обери усі правильні відповіді)
Портфоліо - це
Які засоби інформації використовують для подання реклами.
Що не відносять до етапів психологічного впливу реклами?
Перелічіть засоби привертанн уваги в рекламі
Що з переліченого, не відноситься до трендів фірмового стилю
Основні продукти графічного дизайну
Найтрадиційнішим різновидом графіки й досі залишається малюнок. Його витоки можна знайти...
При створенні реклами стали застосовувати:
При виборі засобів реклами рекламодавець враховує не тільки те, де буде розміщена реклама, а й …
Психологічний вплив реклами здійснюється по етапах:
Залежно від психології кожної людини і сприйняття реклами буде відбуватися по-різному. Наскільки буде сприйнята реклама залежить від:
Кольори в рекламі допомагають
Основні кольори в рекламі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома