Графічний інтерфейс мовою Python. Вікно. Подія. Кнопка

Додано: 26 лютого
Предмет: Інформатика, 8 клас
18 запитань
Запитання 1

Оберіть команду підключення модуля для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

from tkinker import*

from math import *

from turtle import *

Запитання 2

Оберіть команду для створення вікна

варіанти відповідей

Window=Tk()

Window=Bg()

Window=Buttton()

Window=Lable()

Запитання 3

Оберіть команду, що задає заголовок вікна

варіанти відповідей

vikno.title("Заголовок")

vikno.geometry("Заголовок")

vikno.resizable("Заголовок")

vikno['bg']="Заголовок"

Запитання 4

Оберіть команду для задання зеленого кольору фону вікна

варіанти відповідей

vikno['bg']='green'

vikno['bg']='blue'

vikno.title('green')

vikno.geometry('green')

Запитання 5

Оберіть команду для завершення введення властивостей вікна і відображення його

варіанти відповідей

vikno.mainloop()

vikno.title()

vikno.geometry()

vikno.Tk()

Запитання 6

Оберіть команду для відображення вікна повідомлення:

варіанти відповідей

messagebox.showinfo("Заголовок","Повідомлення")

messagebox.info("Заголовок","Повідомлення")

showinfo.messagebox("Заголовок","Повідомлення")

messagebox.show("Заголовок","Повідомлення")

Запитання 7

Оберіть команду для задання функції (обробника подій)

варіанти відповідей

def f (event):

for f (event):

if f (event):

from f (event):

Запитання 8

Оберіть команду для того, щоб запрограмувати запуск функції f натисканням лівої клавіші миші по вікні графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

vikno.bind('<Button-1>',f)

vikno.bg('<Button-1>',f)

vikno.bind('<Button-2>',f)

vikno.bind('<Button-3>',f)

Запитання 9

Оберіть подію "Клацання правою кнопкою миші"

варіанти відповідей

Button-1

Button-2

Button-3

Double-Button-1

Запитання 10

Оберіть команду для задання кнопки з написом "Колір" та кольором фону зеленим

варіанти відповідей

b1=Tk(text='Колір', background='green')

b1=Button(text='Колір', background='green')

b1=messagebox(text='Колір', background='green')

b1=Button(text='Колір', foreground='green')

Запитання 11

Оберіть команди, які задають розміри кнопки

варіанти відповідей

height='5'

font='16'

width='10'

padx='3'

Запитання 12

У загальному вигляді команда пов'язування обробника події з вікном, що має ім'я root, має такий вигляд:

варіанти відповідей

root.bind('<подія>', <ім'я_обробника_події>)

rootbind('<подія>', <ім'я_обробника_події>)

root.bind('<подія>', <ім'я_обробника_події

root.bind <подія> <ім'я_обробника_події>

Запитання 13

Властивість кнопки bg встановлює:

варіанти відповідей

ширину кнопки

колір фону

шрифт символів тексту на кнопці

висоту кнопки

колір символів тексту

стан кнопки

Запитання 14

Властивість кнопки font встановлює:

варіанти відповідей

ширину кнопки

колір фону

шрифт символів тексту на кнопці

висоту кнопки

колір символів тексту

стан кнопки

Запитання 15

Оберіть конструктор «Кнопка»

варіанти відповідей

Button()

 Label()

Entry()

Canvas()

Запитання 16

Оберіть конструктор «Напис»

варіанти відповідей

Button() 

 Entry()

  Label()

 Canvas()

Запитання 17

Оберіть конструктор «Поле»

варіанти відповідей

Button() 

 Entry()

  Label()

 Canvas()

Запитання 18

Оберіть конструктор «Полотно»

варіанти відповідей

Button() 

 Entry()

  Label()

 Canvas()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест