Опрацювання текстових величин мовою програмування Python

Додано: 26 лютого
Предмет: Інформатика, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

Функція для створення текстового поля

варіанти відповідей

Entry()

Button()

Label()

Запитання 2

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

Button()

Запитання 3

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

bind() або event

pack() або place()

top або left

Запитання 4

Для створення кнопки та пов'язування її зі змінною потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_кнопки> = Button()

Запитання 5

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 6

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 7

Для створення текстового поля потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_змінної> = Text()

<ім’я_змінної> = Tk()

<ім’я_змінної> = Entry()

Запитання 8

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 9

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

command або bind

pack() або place()

right або left

Запитання 10

За допомогою nap=Label (vik1, text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні  vik1

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле у вікні  vik1

Запитання 11

Команда для створення вікна vik1 має таку структуру:

варіанти відповідей

vik1 = Tk [] 

vik1.Tk 

vik1 = Tk() 

vik1 = Tk {} 

Запитання 12

Функція для створення кнопки

варіанти відповідей

Entry()

Button()

Label()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест