Графіки

Додано: 2 квітня
Предмет: Алгебра, 11 клас
17 запитань
Запитання 1

Які з функцій є лінійними ? Оберіть всі правильні відповіді!

варіанти відповідей

у = х2 + х -2

у = 5х - 10

у = 1/х

у = - 3х

у = 1

у = х3 - 2

Запитання 2

Яка з функцій задає пряму пропорційність?

варіанти відповідей

у = х + 4

у = 4/х

у = 4х

у = 4 - х

Запитання 3

         На якому з рисунків зображено графік функції у = х - 3?

варіанти відповідей
Запитання 4

Виберіть правильний рисунок?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 5

Укажіть графік функції?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 6

Виберіть ескіз графіка функції?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 7

Виберіть правильне твердження?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 8

Виберіть проміжок спадання функції?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 9

Укажіть нулі функції

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 10

Знайдіть координати точки перетину параболи у= 2х2- 7х+ 13 з прямою у= 2х+ 3

варіанти відповідей

(2, 5;8), (2; 7)

(2, 5;8),

(2; 7)

(- 5;8), (2; -7)

Запитання 11

Для функції у= - х2 +6х- 5 знайдіть значення х, при якому у(х)= 4

варіанти відповідей

3 ± 6√2

3

−3 ± 6√2

Запитання 12

Не виконуючи побудови графіка функції у= х2 - 7х + 10, знайдіть точки перетину графіка квадратичної функції з осями координат

варіанти відповідей

(-2; 0), (-5; 0), (0; -10)

(2; 0), (5; 0) (0; 10)

(2; 0), (-5; 0), (0; -10)

(2; 0), (-5; 0), (0; 10)

Запитання 13

Для функції у= -х2+ 6х- 5 знайдіть у(1)

варіанти відповідей

11

-10

0

12

Запитання 14

Вкажіть точки, що належать графіку функції у=х2 - 3х:

А(0; 0), В (1; 2), С(2; -3), D(-1; 4)

варіанти відповідей

А, D

A, С

С,В

В, D

Запитання 15

НМТ.Оберіть правильну відповідь:

варіанти відповідей

100

-10, 75

-1, 75

Запитання 16

НМТ. Оберіть правильну відповідь:

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 17

НМТ. Оберіть правильну відповідь:

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест