Громадські організації захисту прав споживачів

Додано: 20 квітня 2022
Предмет: Економіка, 6 клас
Тест виконано: 364 рази
12 запитань
Запитання 1

Які права має споживач якщо у роботі (послузі) наявні істотні недоліки?

варіанти відповідей

Вимагати укладення нового договору

Вимагати повернення коштів

Розірвати договір та вимагати відшкодування збитків

Не має жодних прав

Запитання 2

Протягом якого терміну вимога споживача про заміну товару з недоліками на товар аналогічної марки належної якості підлягає задоволенню, за умов якщо останній є в наявності? 

варіанти відповідей

Протягом трьох днів

Підлягає негайному задоволенню

Протягом 2-х тижнів

Протягом 4-х тижнів

Запитання 3

Хто створює умови для набуття споживачами потрібних знань з питань реалізації їх прав:

варіанти відповідей

продавець 

підприємство - виробник

держава

органи по захисту прав споживачів

Запитання 4

Документ, яким держава забезпечує захист прав споживачів - це:

варіанти відповідей

Закон України

Указом Президента

Конституція України

Запитання 5

Організації, до яких потрібно подавати скаргу на неправомірні дії продавця називається:

варіанти відповідей

Держпродспоживслужба

Управління захисту прав споживачів

Суд

Офіс Президента України

Запитання 6

У який термін повертаються гроші сплачені за товар споживачеві, у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору?  

  

варіанти відповідей

Не пізніше 30 днів

Не пізніше 3 днів

Не пізніше 7 днів

Не пізніше 14 днів

Запитання 7

Якими нормативно-правовими актами регуюлюються права споживачів в Україні?  

варіанти відповідей

Конституцією України

Законом України «Про права споживачів»

Законом України "Про торгівлю"

Цивільним Кодексом України

Запитання 8

Які товари із перелічених не підлягають поверненню?


варіанти відповідей

журнал

ноутбук

шкарпетки

ліки

засоби гігієни

косметика

взуття

Запитання 9

Оберіть найбільш правильне твердження: 

варіанти відповідей

етичний споживач - економна людина, яка заощаджує, навіть якщо їй продукт не до вподоби

етичний споживач обирає товар, дивлячись на його корисність, якість та ціну

етичний споживач купує товар, навіть якщо його якість не дуже висока, але він підтримує бренд

 етичний споживач мінімально залучає ресурси, людей, тварин, довкілля

Запитання 10

Чи проводиметься обмін товару належної якості, якщо товар використовували?

варіанти відповідей

Так, якщо у споживача залишився касовий чек.

Так, якщо упаковка залишилась цілою;

Так;

Ні;

Запитання 11

Чіткий послідовний алгоритм дій, що є обов'язковим елементом у комплекті товару, має назву 

варіанти відповідей

Рекомендація з налаштування

Рекомендація з використання

Правила експлуатації

Інструкція з експлуатації

Запитання 12

За яких умов спілкування споживач буде мати найбільшу можливість знижки ціни на товар чи послугу?

варіанти відповідей

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у поважній формі з можливістю подальшого співробітництва

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у діловому стилі, з чіткою вимогою щодо виконання своїх зобов'язань кожною стороною

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у діловому стилі з уточненням якості товару (послуги) та варіантів розрахунку частинами

розмова з продавцем (виконавцем) йдеться у поважній діловій формі з урахуванням мети та можливостей кожної сторони

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест