Харчові зв'язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах

Додано: 13 квітня 2020
Предмет: Біологія, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Що таке редуценти?

варіанти відповідей

утворювачі органіки

 руйнівники органічних решток

 споживачі органіки

Запитання 2

Найважливіший колообіг речовин для екосистеми:

варіанти відповідей

Карбон,Купрум,Оксиген

Карбон, Оксиген, Нітроген

 Нітроген, Оксиген, Бром

Карбон, Хлор, Оксиген

Запитання 3

Розмістити у певній послідовності від продуцентів до завершення ланцюга живлення:

1.Рослини

2.Гадюка

3. Синиця

4. Гусінь

варіанти відповідей

 1432

1423

1342

1324

Запитання 4

Що таке консументи?

варіанти відповідей

споживачі органіки

утворювачі органіки

розкладачі органіки

Запитання 5

Вкажіть який тип організмів знаходиться в основі екологічної піраміди

варіанти відповідей

продуценти

редуценти

 консументи

 гетеротрофи

Запитання 6

Виберіть організм, який в харчовому ланцюзі виступає консументом І порядку

варіанти відповідей

кукрудза

заєць

вовк

 соняшник

Запитання 7

Послідовний ряд живих організмів, пов’язаних харчовими зв’язками, який відображає передачу речовини та енергії в екосистемі -це

варіанти відповідей

 екологічна піраміда

 трофічний рівень

 трофічний ланцюг

трофічна сітка

Запитання 8

Вкажіть організм, що в харчовому ланцюзі виступає редуцентом

варіанти відповідей

  амеба звичайна

 хламідомонада

бактерія гниття

  інфузорія туфелька

Запитання 9

Графічне відображення трофічної структури ланцюга живлення, це:

варіанти відповідей

трофічна сітка

екологічна піраміда

трофічний рівень

 

 екологічна ніша

Запитання 10

За джерелом надходження енергії до консументів ланцюги живлення поділяють на:

варіанти відповідей

пасовищні 

автотрофні

 детритні

гетеротрофні

Запитання 11

Який ланцюг живлення починається із зображеного організма?

варіанти відповідей

детритний  

пасовищний

Запитання 12

Який організм може займати різні трофічні рівні в ланцюгах живлення?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест