Харчові зв'язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах

Додано: 27 квітня 2021
Предмет: Біологія, 9 клас
Тест виконано: 171 раз
11 запитань
Запитання 1

Біотичну частину екосистеми складають:

варіанти відповідей

продуценти, консументи

продуценти, консументи, редуценти

продуценти, редуценти

консументи, редуценти

Запитання 2

Виберіть організм, який в харчовому ланцюзі виступає консументом І порядку

варіанти відповідей

морква

бактерії

заєць

вовк

Запитання 3

У будь-якому біогеоценозі різні ланцюги живлення не існують окремо один від одного, а тісно переплетені завдяки тому, що представники одного і того самого виду можуть бути ланками різних ланцюгів живлення. Переплітаючись, ланцюги живлення формують

варіанти відповідей

трофічну сітку

трофічну рівні

перевернуті піраміди чисельності

Запитання 4

Послідовний ряд живих організмів, пов’язаних харчовими зв’язками, який відображає передачу речовини та енергії в екосистемі -це

варіанти відповідей

 трофічна сітка

 трофічний ланцюг

 трофічний рівень

екологічна піраміда

Запитання 5

Який організм займає перший трофічний рівень у ланцюгах живлення?

варіанти відповідей
Запитання 6

Консументом першого порядку у ланцюзі живлення: водорості-риба-лисиця є....

варіанти відповідей

водорості

лисиця

риба

Запитання 7

Вкажіть організми, що в харчовому ланцюзі виступають консументами

варіанти відповідей

автотрофи

хемотрофи

гетеротрофи

фототрофи

Запитання 8

Консументи це:

варіанти відповідей

травоїдні тварини

трави

водорості

хижаки

гриби

Запитання 9

Редуценти це:

варіанти відповідей

ромашка

вовк

дощовий черв'як

жук-гробарик

білка

Запитання 10

Трофічний ланцюг складається з трьох рівнів. Вовк набрав 1 кг маси. Скільки для цього знадобилось рослинної речовини?

варіанти відповідей

1 кг

10 кг

100 кг

3 кг

Запитання 11

За правилом екологічної піраміди, визначте, скільки рослинності необхідно, щоб прогодувати лисицю масою 32 кг.

варіанти відповідей

3 кг

320 кг

32 кг

3200 кг

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест