Укажіть рядок, у якому в усіх словах збігається кількість звуків і букв
Укажіть рядок, у якому в словах немає дзвінких приголосних звуків
Укажіть рядок, у якому слова вживаються в мові лише як професійні або терміни
Із поданих після уривка фразеологізмів виберіть той, що найкраще відповідає змісту: Впало слово, як удар, встав розгніваний владар. — Що ти, хлопче, стратив глузд? — Та слуга ...
Укажіть рядок, у якому всі слова мають закінчення
Укажіть рядок, у якому всі слова різні (немає форм того самого слова)
Укажіть рядок, у якому всі іменники змінюються за числами
Укажіть рядок, у якому всі слова — числівники
Укажіть рядок, у якому всі слова — частки
Укажіть рядок, у якому всі службові слова — сурядні сполучники
Укажіть рядок, у якому в закінченнях усіх слів пишеться буква е
Укажіть рядок, у якому в усіх словах пропущена буква е
Укажіть рядок, у якому всі слова з не пишуться разом
Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться з м'яким знаком
Укажіть рядок, у якому записані лише словосполучення
Укажіть речення, у якому правильно виділено підмет
Укажіть речення, у якому правильно виділено присудок
Прочитайте текст і виконайте подані після нього завданн, що мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна.
(1) Рідна мова — найбільша духовна коштовність, у якій народ звеличує себе, якою являє світові найцінніші набутки свого серця і мудрості, передає з покоління в покоління досвід, культуру і життєдайні традиції. (2) Рідна мова ~ незборна таїна, яка робить народ народом і увічнює найтонші порухи його душі. (3) Заглиблюючись у таїну мови, ми засвоюємо золоті скарби народного досвіду і виховуємо у собі творчу особистість. (4) Яка радість чекає кожного, хто відчув глибінь слова серцем і розумом, усвідомив необхідність свого постійного вдосконалення, пізнав щастя духовності. (5) / скрізь на шляхах зростання з нами мова. (6) Вона веде на вершини знань і відчиняє двері до духовної скарбниці людства. (7) Мова — наш найкращий друг, наставник, постійний порадник і найдосконаліше знаряддя (за І. Вихованцем).
У тексті автор розмірковує над поняттям рідної мови й доходить висновку, що
Прочитайте текст і виконайте подані після нього завданн, що мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна.
(1) Рідна мова — найбільша духовна коштовність, у якій народ звеличує себе, якою являє світові найцінніші набутки свого серця і мудрості, передає з покоління в покоління досвід, культуру і життєдайні традиції. (2) Рідна мова ~ незборна таїна, яка робить народ народом і увічнює найтонші порухи його душі. (3) Заглиблюючись у таїну мови, ми засвоюємо золоті скарби народного досвіду і виховуємо у собі творчу особистість. (4) Яка радість чекає кожного, хто відчув глибінь слова серцем і розумом, усвідомив необхідність свого постійного вдосконалення, пізнав щастя духовності. (5) / скрізь на шляхах зростання з нами мова. (6) Вона веде на вершини знань і відчиняє двері до духовної скарбниці людства. (7) Мова — наш найкращий друг, наставник, постійний порадник і найдосконаліше знаряддя (за І. Вихованцем).
У тексті автор стверджує, що, заглиблюючись у таїну мови, ми засвоюємо
Прочитайте текст і виконайте подані після нього завдання, що має по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна.
(1) Рідна мова — найбільша духовна коштовність, у якій народ звеличує себе, якою являє світові найцінніші набутки свого серця і мудрості, передає з покоління в покоління досвід, культуру і життєдайні традиції. (2) Рідна мова - незборна таїна, яка робить народ народом і увічнює найтонші порухи його душі. (3) Заглиблюючись у таїну мови, ми засвоюємо золоті скарби народного досвіду і виховуємо у собі творчу особистість. (4) Яка радість чекає кожного, хто відчув глибінь слова серцем і розумом, усвідомив необхідність свого постійного вдосконалення, пізнав щастя духовності. (5) / скрізь на шляхах зростання з нами мова. (6) Вона веде на вершини знань і відчиняє двері до духовної скарбниці людства. (7) Мова — наш найкращий друг, наставник, постійний порадник і найдосконаліше знаряддя (за І. Вихованцем).
Укажіть, до якого стилю мовлення належить текст
Установіть відповідність між різними формами дієслова та їх назвами:
А ведучи 1 безособова
Б принесений 2 форма на -но, -то
В співало 3 дієвідмінювана
Г вчитися 4 неозначена
5 дієприкметник
6 дієприслівник
Установіть відповідність між реченнями та їх характеристиками:
1 неозначено-особове 2 безособове
3 називне
4 двоскладне
5 узагальнено-особове
А Стіл застелено чистою скатертиною.
Б Вечірній вітерець
В темно-зеленим хвилям не було кінця-краю.
Г У вікно тихо постукали
Дієслова змінюються за часами
Префікс при- пишеться в словах, що позначають
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома