Про що йде мова?
...з синьої шовкової матерії, вишитий червоними квітками й кругом обсаджений червоними китицями!..
— Шкода... засватана вже я!..
Кому належать ці слова?
Як звати чоловіка-москаля, який посватав Чіпчину кохану?
Кому належать ці слова?
Ти не дивись, що я весела й жартівлива... То веселить мене лиха моя година!.. Ще день — сяк-так переможеш... А вночі — ляжеш спати, то й привиджується тобі: буцім лізе хто, кричить: "Оддай ми платок!.." — та й тягне за волосся... "Оддай моє намисто!.." та й хапає холодними, як лід, руками за шию... Ти думаєш, легко воно мені носити його, — оце рам'я?.. легко?!
— Та як ми заживемо з тобою! які порядки заведемо!.. Зранку — ти будеш хазяїнувати коло худоби, а я — в господі...
Хто це сказав?
Хто ходив біля свекрухи, як біля рідної матері?
Коло свекрухи ......, як коло рідної матері, ходить; годить їй у всячині. Нашила їй очіпків, платків надарувала, сорочок надавала. Не світило тепер дрантя та рам'я на старих плечах; воно пішло на ганчірки, а Мотря у всьому новому ходила. Були тепер у неї й чоботи добрі чорноголовці, плахти й дерги дорогі хоч і старечі, й сукня біла, як сніг, і кожушанка, крита демикотоном, про зиму...
— Отак тепер зажив Чіпка! От собі й удайся таким!.. Сказано: дука на всю губу! А чи сподівався хто бачити його таким тоді, як він п'яний, обідраний, як несамовитий, ганяв по селу та по шинках волочився?! А тепер... панюга та й годі! І приплило ж таке несподіване щастя... Сказано: як багатство, то й щастя!
Чиї це слова? Хто заздрив Чіпці?
Чому Явдоха переїхала до Чіпки, Галі та Мотрі?
У чому звинувачував Чіпка свою матір після смерті Явдохи?
— Ря-а-туй-те... Ой... рят-у-у-те!.. — кричало щось під вікном молодим .... голосом... Мотря кинулась до вікна.
— Хто там?.. — питала вона з хати.
— Це я... рятуйте... хто в бога вірує... Одчиніть-пустіть! — аж плакало та просило.
Хто просився в хату?
Кому належать ці слова?
— Так оце та правда?! Оце вона!!! — скрикнула не своїм голосом і несамовито залилась божевільним сміхом...
Що сталося з Галею?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома