Укажіть правильне твердження щодо хімічної рівноваги:
Укажіть правильні твердження щодо реакції, яка відбувається за схемою
СО + О2 → СО2
1 оборотна реакція
2 необоротна реакція
3 реакція заміщення
4 реакція сполучення
5 окисно-відновна реакція
Укажіть назву речовини, у водному розчині якої колір універсального індикаторного папірця змінився на синій
Позначте речовини, при взаємодії яких утворюється осад
Яка дія сприятиме зміщенню хімічної рівноваги реакції
СО2 (г.) + Н2 (г.) ⇄СО (г.) + Н2О (г.); ΔН > 0
в бік утворення карбон (ІV) оксиду?
Виберіть схему реакції, яка відбувається в гальванічному елементі, складеному з залізної пластини і мідної пластин, занурених у розчини своїх солей.
Установіть відповідність між явищем, що свідчить про перебіг хімічної реакції та її реагентами
Явище
Реагенти
1 утворення осаду
А натрій хлорид і калій сульфат
2 виділення газоподібної речовини
Б натрій сульфат і барій хлорид
3 утворення малодисоційованої речовини
В ортофосфатна кислота і натрій гідроксид
4 реакція не відбувається
Г калій карбонат і хлорид на кислота
Д натрій гідроксид і калій хлорид
8. Установіть відповідність між схемами та типами хімічних реакцій.
Схема реакції
1 ZnO + HCl → ZnCl2 + H2O
2 SO3 + H2O → H2SO4
3 Zn + H2SO4 → ZnSO4 + H2
4 Al(OH)3 → Al2O3 + H2O
Тип реакції
А заміщення
Б дегідрування
В обміну
Г розкладу
Д сполучення
Спрогнозуйте середовище розчинів солей:
1. Калій нітрату
2. Магній нітрату
3. Натрій сульфіду.
Обчислити вихід продукту реакції негашеного вапна масою 400 г, добутого термічним розкладом кальцій карбонату масою 800 г
Взаємодією заліза з хлоридною кислотою 200 г з масовою часткою Гідроген хлориду 18,25% добули водень об’ємом 10л. Обчислити вихід продукту реакції газоподібної речовини.
Запропонуйте способи зміщення рівноваги оборотної реакції
3СuO(тв.) + NH3(г) ↔3Cu(тв..) + N2 (г.) + 3Н2О (г.)
у напрямку прямої реакції
Проаналізуйте твердження. Чи є проміж них правильні.
І. Позитивно заряджений електрод гальванічного елемента називається анод.
ІІ. Під час роботи гальванічного елемента катод розчиняється.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома