Тест для узагальнення і систематизації знань з теми "Хімічні реакції" для учнів 11 класу
Хімічна реакція - це
Доповніть формулювання принципу Ле Шательє: зовнішній вплив на систему, що перебуває в стані рівноваги, сприяє перебігу тієї реакції, яка цей вплив
Укажіть пару речовин, реакція між якими є реакцією обміну
Укажіть рівняння окисно-відновної реакції
Укажіть оборотну реакцію
Укажіть чинники, які сприятимуть зміщенню рівноваги у бік вихідних речовин для наступної реакції:
2SO2(г) + О2 (г) = 2SO3(г) ; ΔН < 0
1) підвищення температури;
2) зниження температури;
3) підвищення тиску;
4) зниження тиску;
5) підвищення концентрації сульфур (ІV) оксиду
6) підвищення концентрації сульфур (VІ) оксиду
Укажіть, як потрібно змінити концентрацію водню в його реакції з азотом, щоб змістити хімічну рівновагу в бік утворення продукту реакції
Укажіть речовини, які не є електролітами
Укажіть пару формул речовин, які потрібно використати, щоб реакція відбулась відповідно до скороченого йонного рівняння
3Ba2+ + 2PO43- = Ba3(PO4)2
Реакція гідролізу – це процес
Фраза «у хімічній системі спостерігається рівновага» означає
Укажіть формулу речовини, гідроліз якої відбувається за катіоном та за аніоном
Укажіть метал, який у парі з міддю утворить гальванічний елемент з максимальною ЕРС
Для створення високої електричної напруги у гальванічному елементі повинен бути
Акумулятор є хімічним джерелом електричного струму, яке можна багаторазово заряджати завдяки перебігу
Під час відновлення воднем ферум (ІІ) оксиду утворилась тверда речовина, масою 16,8 г. Відомо, що відносний вихід продукту реакції становив 75%.
Укажіть масу оксиду, яку використали для процесу відновлення та назву твердої речовини, що при цьому утворилась.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома