1.Вкажіть, що утворюється внаслідок реакції обміну:
2.Вкажіть тепловий ефект, якщо теплота поглинається:
3.Вкажіть рівняння реакції розкладу:
4.За кількістю вихідних речовин і продуктів хімічні реакції поділяються на реакції:
5.Вкажіть, яка з реакцій йонного обміну необоротна:
6.Вкажіть, у якій з реакцій теплота виділяється:
7.Вкажіть ступінь окиснення Сульфуру в сполуці Na2SO4:
8.Вкажіть, коли тиск впливає на зміщення рівноваги хімічної реакції:
9.Серед наведених рівнянь реакцій оберіть рівняння необоротних реакцій:
10.Вкажіть рівняння реакцій обміну:
11.Вкажіть, які з наведених реакції будуть ендотермічними:
12.Вкажіть реакції, в яких рівновагу можна змістити шляхом дії на них тиском:
13.Вкажіть, які із солей будуть мати рН середовища > 7:
14.Вкажіть фактори, які впливають на зміщення хімічної рівноваги реакції в бік утворення хлору:
4НСl (г.) + O2 (г.) ↔ 2СI2 (г.) + 2Н2O (г.); ; ∆H < 0
15.Вкажіть відповідність між рівняннями реакцій та їх типам
Хімічна реакція
Н2SO4 + К2S = К2SO4 + Н2S
2Nа + Н2 = 2NаН
2Аg2O = 4Ag+ O2
Тип реакції
а) Розкладу
б) Сполучення
в) Обміну
г) Заміщення
16.Вкажіть відповідність між типом зв’язку та формулою речовини.
1) Ковалентний полярний
2) Ковалентний неполярний
3) Йонний
4) Металічний
а) МgСІ2
б) Вr2
в) Sn
г) В2O3
17. Встановіть послідовність типів кристалічних ґраток речовин:
металічна → атомна → молекулярна → йонна:
а) натрій оксид;
б) залізо;
в) вода;
г) алмаз.
18.Встановіть послідовність збільшення ступенів окиснення Хрому в сполуках:
а) СrСO3;
б) Сr(NO3)3;
в) СrO3;
г) Сr.
19.Складіть рівняння гідролізу солей та вкажіть значення рН:
Сu (NO3)2, К2SO3.
20.При взаємодії 21,2 г натрій карбонату з кальцій хлоридом утворилося 15 г осаду. Вкажіть вихід продукту реакції від теоретичного у %.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома