ХВИЛЬОВИЙ

Додано: 26 квітня 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 5856 разів
12 запитань
Запитання 1

Справжнє прізвище Миколи Хвильового


варіанти відповідей

Фітільов

Кандиба

Лозов’ягін  

Губенко

Рудченко

Запитання 2

Одне з головних гасел літературної дискусії 1925-1928 рр.

варіанти відповідей

«У справжньому творі має бути думка, а не бездарні візерунки»

«Письменник — не американська машинка, а твори його — не полтавські галушки»

«Прогрес мистецтва доводять факти, а не логічні доводи»

«Геть від Москви! Дайош психологічну Європу!»

«У суперечках народжується істина»

Запитання 3

На початку новели «Я (Романтика)» М. Хвильовий подає присвяту-асоціацію твору М. Коцюбинського

варіанти відповідей

«Тіні забутих предків»

«Цвіт яблуні»

«Іntermezzо»

«Fatа mогgаnа»

«Маленький грішник»

Запитання 4

Новела «Я (Романтика)» має такі композиційні особливості:

варіанти відповідей

ліричний вступ, три частини, розповідь від третьої особи

ліричний вступ, три частини, кульмінація на початку твору

ліричний вступ, три частини, розповідь від першої особи

п’ять частин, кульмінація в кінці твору, опис інтер’єру палацу

дві частини, опис інтер’єру палацу, монологи

Запитання 5

Багатство зорових і слухових образів, мінливість відчуттів і вражень, у новелі «Я (Романтика)» М. Хвильового є ознаками твору

варіанти відповідей

романтичного

реалістичного

імпресіоністичного

експресіоністичного

сентиментального

Запитання 6

Прочитайте рядки новели «Я (Романтика)» М. Хвильового.

І тоді ж пам’ятаю — з бору вдарив у тривогу наш панцерник. — Загудів ліс. Метнувся вогонь — раз, Два - і ще — удар! удар! ...Напирають ворожі полки. Треба спішити. Ах, треба спішити!

Емоційно-експресивну роль у цьому уривку НЕ ВІДІГРАЄ

варіанти відповідей

безсполучниковість

специфічне розміщення рядків

лексика іншомовного походження

своєрідна, авторська пунктуація

алітерація

Запитання 7

На думку М. Рильського, «шукання Хвильового почались там, де урвалися шукання...»

варіанти відповідей

М. Коцюбинського

Панаса Мирного

Івана Нечуя-Левицького

Івана Франка

Лесі Українки

Запитання 8

Прочитайте уривок із новели «Я (Романтика)» М. Хвильового.

Портьєра розвинулась, і в мій кабінет увійшло двоє: женщина в траурі й мужчина в пенсне...

Я:

—  Ваша фамілія?

— Зет!  

— Ваша фамілія?  

— Ігрек.

Іменами Я, Ігрек і Зет М. Хвильовий

варіанти відповідей

наголошує на пересічності й нікчемності цих героїв

створює інтригу, яку має читач розгадати

замасковує справжні прізвища героїв через раніше скоєні ними злочини

указує на те, що ці герої виконують другорядну роль у сюжеті твору

показує, що революційна дійсність нівелює людську індивідуальність

Запитання 9

Кульмінацією новели «Я (Романтика)» є

варіанти відповідей

погроза розстріляти Андрюшу, якщо він покине трибунал

суд над жінкою в траурі й чоловіком у пенсне

розстріл черниць

розстріл чекістом своєї матері

каяття чекіста в кінці твору

Запитання 10

У новелі «Я (Романтика)» передусім засуджується

варіанти відповідей

садизм членів «чорного трибуналу комуни»

революційний більшовицький фанатизм

невпевненість у собі в найважливіші моменти життя

революція 1917 р.

вандалізм нової влади

Запитання 11

Установіть відповідність.

Герой  

1 «Я» 2 дегенерат   3 Андрюша   4 доктор Тагабат

Характеристика     

А садист, злий геній      

Б комунар, який творить усе супротив своєї психіки

В озброєний татарин, який постійно щось наспівує    

Г фанатик з роздвоєною душею

Д єдиновірний пес, страж революції, що не знає сумнівів


варіанти відповідей

1Г 2Д 3Б 4А

1В 2Д 3Б 4А

1Г 2В 3Б 4А

1Г 2Д 3В 4А

1Г 2Д 3Б 4В

Запитання 12

Установіть відповідність.

 Художній засіб 

1 тавтологія 2 персоніфікація 3 алітерація  4 старослов’янізм

Приклад              

А Тихо вмирав місяць у пронизаному зеніті.

Б По щоці, памятаю, текла темним струменем кров.

В З тихих озер загірної комуни шелестить шелест: то йде Марія.

Г Воістину моя мати — втілений прообраз тієї надзвичайної Марії.

Д Мати каже, що я (її м’ятежний син) зовсім замучив себе...               

варіанти відповідей

1В 2А 3Б 4Г

1Д 2А 3Б 4Г

1В 2Д 3Б 4Г

1В 2А 3Д 4Г

1В 2А 3Б 4Д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест