Справжнє прізвище І.Багряного- Лозов'яга.
І.Багряний належить до когорти письменників-емігрантів.
Радянську тоталітарну систему І.Багряний засудив у памфлеті "Чому я не хочу вертатися до СССР?"
Роман "Тигролови " спочатку називався "Людолови".
За жанром "Тигролови" -фантастично-пригодницький роман.
Перший ешелон поїзда, по який йдеться у творі, І.Багряний порівнює з тигром.
Тоталітарну систему уособлює в собі майор Медвин.
Головна ідея роману "Тигролови"- зображення життя українців на Далекому Сході.
Назва селища, яке згадується у творі- Зелений Гай.
Наявність двох сюжетних ліній у творі- основний композиційний прийом.
Роман ґрунтується на особистих враженнях автора.
Твір складається з двох частин, дванадцяти розділів, які поділяються на підрозділи. Кожен із розділів та підрозділів має свою назву.
«Юнак — 25 літ, русявий, атлет, авіатор». Це Григорій Многогрішний.
Кредо головного героя — «Ліпше вмирати біжучи, ніж жити гниючи!»
"Вусатий дідуган, дебелий, високий, червоновидий, волохаті груди випинаються з білої пазухи. На ногах ічаги, на голові пропотілий кашкет, ватяні штани на нім, дарма що така спека, при боці мисливський ніж, а коло сідла в переднього коня приторочена гвинтівка». Це майор Медвин.
«Високий, як батько, дебелий красень. Молодий — років 25. На ньому військовий, старенький френч. На ногах ічаги, на голові набакир кепка, а з-під неї буйний чуб кучерявиться. При боці — ніж, а за плечем новенький дробовик». Це Гриць Сірко.
Григорій вистрибнув з поїзда під час зупинки.
Собаку Сірків звали Завивай.
Події у творі розгортаються так: утеча Григорія- поїздка до Хабаровська- знайомство із Сірками- втеча з Наталкою-вбивство Медвина.
Григорія засуджено на довічне ув'язнення.
"Я не знаю, хто ти, але твоя хата- моя хата". Це каже Сірчиха до Григорія.
Події у творі відбуваються на Далекому Сході.
Природна місцевість, де відбуваються події роману, називається тундра.
Записку про успішний перетин кордону Наталка рідним передала через прикордонника.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома