Методика навчання української мови в початкових класах – це:
Методика української мови як наука спирається на суміжні дисципліни:
У котрому рядку правильно названі методи наукового педагогічного дослідження в галузі методики навчання української мови?
У котрому твердженні допущена помилка?
Основним принципом навчання грамоти за звуковим аналітико-синтетичним методом є:
Скільки літер в українській мові використовується для позначення голосних звуків?
Які з груп приголосних не можуть бути м’якими?
Прийомами звукового синтезу є:
Буквоскладальний синтетичний, складовий синтетичний, звуковий аналітичний, звуковий синтетичний, звуковий аналітико-синтетичний – це:
Робота над наголошуванням і вимовою слів передбачає:
На яких теоретичних положеннях ґрунтується засвоєння учнями лексичної системи мови?
У котрому рядку правильно вказані основні види вправ з фразеології?
У процесі роботи над синонімами вчитель має сформувати у дітей уміння:
Серед прийомів розкриття лексичного значення слів вкажіть неправильну відповідь:
Джерелами наповнення словника учнів є:
Яким способом найдоцільніше пояснити учням значення слова «Доброзичливий»?
Яким способом найдоцільніше пояснити учням значення слова «Гомоніти»?
За яким принципом правопису написання кожної літери відповідає вимові і перевіряється нею?
У котрому рядку допущена помилка у визначенні?
Учні повинні усвідомити такі головні ознаки закінчення:
Одним із завдань мовленнєвої роботи на лексичному рівні є:
У якому класі вивчається прислівник як частина мови?
Із яким терміном не ознайомлюються молодші школярі?
У котрому рядку правильно вказана послідовність визначення роду прикметників?
На чому ґрунтується уміння учнів розпізнавати частини мови?
З якою метою послідовно виконуються такі дії: з’ясувати, скільки предметів називає іменник, дібрати до іменників слова він, вона, воно або вони?
Вивчення іменника в початкових класах передбачає:
У котрому рядку правильно вказана послідовність морфологічного розбору прикметника у 4 класі?
У котрому рядку правильно вказана послідовність морфологічного розбору дієслова у 4 класі?
У процесі вивчення дієслова необхідно сформувати у дітей такі вміння:
У процесі вивчення числівника в учнів необхідно сформувати такі вміння:
У котрому рядку правильно вказано вправи з синтаксису залежно від ступеня самостійності і пізнавальної активності учнів?
У котрому твердженні допущена помилка?
Працьовита бджілка збирає мед. – бджілка (що робить?) збирає, бджілка (яка?) працьовита, збирає (що?) мед. Подана вправа ілюструє:
Основною ознакою однорідних членів речення для молодших школярів є така:
Характерними ознаками тексту є:
У котрому рядку подано правильне твердження?
Критеріями культури мовлення і спілкування є:
До характерних ознак тексту-міркування належать:
До вправ на побудову діалогу не належить:
Змістова лінія «Взаємодіємо усно» спрямована на формування в молодших школярів умінь :
Змістова лінія «Взаємодіємо письмово» спрямована на формування в молодших школярів :
На опанування початкових лінгвістичних знань, норм літературної вимови та правил українського правопису, формування в молодших школярів умінь послуговуватися українською мовою в усіх сферах життя спрямована змістова лінія:
Змістова лінія «Досліджуємо медіа» передбачає такі види роботи з медіапродуктами:
Змістова лінія "Театралізуємо" забезпечує :
Вибірковий диктант – це:
До прийомів звукового аналізу не належать:
Формування поняття про дієслово проходить :
Учитель пропонує учням пояснити значення слова іде в таких реченнях: Дощ іде. Літак іде на посадку. Урок іде. Людина іде. Це робота із:
В якому рядку учнями 1 класу правильно складено звукову модель до слова «буряк»?
Який із типів текстів, що вивчається у початковій школі, відповідає на загальне питання «що сталося»?
Орфографічний розбір в початковій школі передбачає:
Основним завданням післябукварного періоду навчання грамоти є:
Аудіювання як вид мовленнєвої діяльності передбачає:
До структурних компонентів есе належать:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома