іншомовні слова

Додано: 24 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 428 разів
18 запитань
Запитання 1

Знайдіть слово, в якому пишемо м'який знак

варіанти відповідей

н...юанс

іл...юзія

шампін...йон

ад...ютант

грав...юра

Запитання 2

Знайдіть слово, в якому треба писати и

варіанти відповідей

пат...тичний

рен...санс

д...алект

пол...мічний

експер...мент

Запитання 3

Знайдіть слово, в якому буква подвоюється.

варіанти відповідей

новел...а

барок...о

брут...о

профес...ор

вет...о

Запитання 4

Знайдіть слово, в якому треба писати букву е

варіанти відповідей

ц...ремонія

д...станція

д...сципліна

спец...фічний

соц...ологія

Запитання 5

Знайдіть слово, в якому треба писати букву і

варіанти відповідей

інц...дент

ц...вілізація

д...сципліна

спец...фічний

соц...ологія

Запитання 6

Знайти слово, в якому пишемо апостроф

варіанти відповідей

деб...ют

дос...є

граф...юра

інтерв...ю

компан...йон

Запитання 7

Подвоєння літер відбувається

варіанти відповідей

тон...а

кол...егія

артил...ерист

колон...а

бравіс...імо

Запитання 8

Подвоєння не відбувається

варіанти відповідей

віл...а

гам...а

Стел...а

ім...іграція

ван...а

Запитання 9

Усі слова є іншомовними в рядку


варіанти відповідей

А аташе, шасі, пляж, йогурт

Б багаття, дует, лелека, спагеті

В спікер, скриня, тире, шлях

Г гіпербола, мрія, фієста, корсар

Ґ.літера, літопис, зяб, градація

Запитання 10

Не відмінюються всі слова рядка


варіанти відповідей

А пончо, авеню, командос, дежавю

Б пальто, табло, жалюзі, панна

В комюніке, кредо, бонна, лоджія

Г турне, ложе, ательє, колібрі

Ґ. салямі, какаду, ескадрилья, меню

Запитання 11

„Зайве” слово є в рядку


варіанти відповідей

А танго, зеро, вето, рондо

Б пачулі, цунамі, сафарі, хакі

В фейхоа, амплуа, ікебана, боа

Г кафе, кіно, поні, таксі

Ґ. бюро, депо, манто, радіо

Запитання 12

У якому рядку допущено орфографічну помилку?


варіанти відповідей

А прес-папє, фатаморґана, мас-медіа, альма-матер

Б контр’ярус, а-темпо, візаві, ін-кварто

В аляфуршет, ва-банк, пінг-понг, тет-а-тет

Г к’янті, фітопалеонтологічний, паназіатський, Сідней

Ґ. кон’юктура, пап’є-маше, перманганат, системотехніка

Запитання 13

Подвоєння літер відбувається у слові


варіанти відповідей

А спагет..і


Б хоб..і


В шас..і


Г пен..і

Ґ. інтермец..о

Запитання 14

Орфографічну помилку допущено в рядку


варіанти відповідей

А марокканський, Руссо, баронеса, аккомпанемент

Б Ахіллес, Міссурі, ілюстрація, кореспондент

В мадонна, буддизм, новела, бравісимо

Г вілла , мулла, акредитація, сюрреалізм

Ґ. ванна, інновація, Канни, Джонні

Запитання 15

Орфографічну помилку допущено в рядку


варіанти відповідей

А контрреволюція, Джульєтта, професор, Таллін

Б манна, Ватт, траса, меккський

В колектив, ват, тонна, конфеті

Г Віллі, еміграція, брутто, каравела

Ґ. Бетті, масаж, нетто, бестселлер

Запитання 16

Установіть відповідність між словом і правилом

А у складних словах, утворених від абревіатур

Б слово-виняток

В після голосного пишемо е(є)

Г у загальних назвах за „правилом дев’ятки” пишемо и

Ґ. у давно засвоєних словах та тюркських

запозиченнях

1 ді..з

2 д..р..жабль

3 тра..кторія

4 д..джей

варіанти відповідей

1В,2Г.3Б.4А

1А,2Г.3В,4Ґ

1Б,2А,3в,4Г

1А.2б,3В.4Ґ

Запитання 17

Установіть відповідність між орфограмою та словом

А б..ювет

Б комп..ютер

В н..юанс

Г конс..єрж

Ґ. сю..реалізм

1 пишеться ь

2 ставиться апостроф

3 не ставиться апостроф

4 не пишеться ь

варіанти відповідей

1А,2Б,3В,4Г

1Б.2А.3Ґ,4В

1Г,2Б,3А,4В

1Ґ,2А,3Б,4Г

Запитання 18

Установіть відповідність між словом та значенням

А різновид духового музичного інструмента типу флейти

Б шанобливе звертання до чоловіків в іспаномовних країнах

В насип із ґрунту, вийнятого з виїмки під час побудови дороги чи каналу і не використаного для самої споруди

Г група вершників, які їдуть разом

Ґ. чоловік, який танцює з партнеркою та услуговує їй у товариств

1 кабальєро

2 кавалер

3 кавальєр

4 кавал

варіанти відповідей

1Б,2Ґ,3В,4А

1А,2Б,3В,4Г

1В,2А,3Г.4Ґ

1Ґ,2В,3А,4Г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест