Евристичний метод навчання був запропонований:
В епоху еллінізму діти отримували елементарну освіту в:
Автором книги „Виховання оратора” був:
Виберіть найголовнішу особливість, яка характеризує зародження вітчизняного типу виховання:
Назвіть ім’я педагога на зображенні:
Назвіть ім’я педагога на зображенні:
Виховання семи чеснот (їзда верхи, плавання, метання списа, фехтування, полювання, гра в шашки, складання віршів) було характерним для:
Визначте хронологічні межі існування братських шкіл в Україні.
Яким був зміст освіти в монастирських (соборних) школах Західної Європи у 10-13 ст.?
В яких школах України вперше була запроваджена класно-урочна система навчання?
Автором праці "Велика дидактика..." був:
Педагогічна система якого педагога включає наступні ідеї:
- мета виховання, як “самодіяльність на служінні істині, красоті і добру”;
- ідея загальнолюдського виховання;
- ідея природовідповідності;
- ідея культуровідповідності;
- ідея розвиваючого навчання;
- керівна роль учителя.
Хто є автором наступного висловлювання: “Мова народу – кращий, що ніколи не в‟яне й вічно знову розквітає, цвіт усього його духовного життя, яке починається далеко за межами історії. …Початок людського слова взагалі і навіть початок мови того чи іншого народу губиться так само у минулому, як і початок історії людства; … але як би там не було, у нас існує тверде переконання, що мова кожного народу створена самим народом, а не будь-яким іншим”.
Хто є автором наступного висловлювання: "Природовідповідність – це відповідність виховання природі і тим закономірностям, що існують у ній незалежно від нас. Оскільки людина є частиною природи (мікрокосм у макрокосмі), то мова йде, передусім, про відповідність природі у широкому розумінні"?
Про кого йдеться: “Філософ трибун, проводив бесіди по питаннях моралі на площах, спонукав своїх слухачів шляхом питань і відповідей відшукувати “істину” самим; метою виховання вважав пізнання самого себе, удосконалення моральності”?
Педагогічними пам’ятками якого періоду є наступні твори: “Слово про закон і благодать» митрополита Іларіона”; “Житіє Федосія Печерського”; “Моління” Данила Заточника; “Ізборник” Іоанна Грішного; “Остромирове Євангеліє”?
Педагогічна система якого педагога включала в себе таку систему методів формування особистості:
- вимога (посильна, яка демонструє високу культуру, такт, розум та волю педагога);
- метод довіри і поваги до вихованців;
- громадська думка колективу, заснована на теорії моралі;
- покарання та заохочення.
Який педагог розробив тридцять три правила дидактики, основними з яких є такі:
- правила навчання, що відносяться до учня, суб’єкта навчальної діяльності;
- правила навчання, що відносяться до навчального матеріалу, об’єкта навчальної діяльності;
- правила навчання у відповідності з зовнішніми умовами, часом, місцем, становищем тощо;
- правила навчання, що стосуються вчителя.
Характерна особливість братських шкіл:
Мова навчання, яка переважно використовувалась у Києво-Могилянській колегії у XVII ст.:
Основна іграшка дітей давніх слов’ян – це:
„Повчання дітям” написав:
Школи грамоти за часів Київської Русі були доступні:
Робота братської школи визначалася:
Оберіть зображення В.О. Сухомлинського
Оберіть зображення А.С. Макаренка
До складу „тривіуму” в Острозькій академії входили:
Християнство на Київській Русі прийнято в:
Основним джерелом вивчення вітчизняної історії у школах Київської Русі був твір:
Ян Амос Коменський походив із:
Автором творів «Серце віддаю дітям», «Ми продовжуємо себе в дітях», «Школа під голубим небом» є:
Зі списку імен філософів і педагогів виберіть зайве
Зі списку імен педагогів виберіть зайве
Вчення про колектив є основоположним у педагогічній спадщині:
Провідною ідеєю педагогіки К.Д. Ушинського є ідея:
Ідея класно-урочної організації навчання набула розвитку у спадщині:
Необхідність враховувати у вихованні місце і час, в які народилась і живе людина, тобто культуру в широкому сенсі слова і конкретної країни висловлює принцип
Основоположником педагогічної освіти у Німеччині є:
Тип стосунків у сім’ї, роді, громаді, де домінуюче становище займає жінка - це:
Автором підручника "Рідне слово" є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома