Контрольна робота. Тема: "Подібність трикутників. Співвідношення в трикутниках"

Контрольна з теми "Подібність трикутників. Співвідношення в трикутниках". Стандартна складність та структура.

Додано: 20 січня 2021
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 334 рази
10 запитань
Запитання 1

Чи подібні трикутники АВС та А1В1С1?

варіанти відповідей

Ні

Визначити неможливо

Так


так, якщо вони не прямокутні

Запитання 2

Пряма, паралельна стороні AC трикутника AВC, перетинає сторони AВ і ВC в точках M і N відповідно так, що AВ = 12, MВ = 9, ВN = 6. Знайдіть CN

варіанти відповідей

2

4

3

6

Запитання 3

Сторони трикутника дорівнюють 16 см, 10 см, 12 см . Найменша сторона трикутника , подібного до даного дорівнює 4 см . Знайдіть периметр другого трикутника.

варіанти відповідей

9,5

15,2

15,9

9,5

10,5

Запитання 4

 Дано кут AOF. Паралельні прямі перетинають сторону АО в точках С і В, починаючи від О, а сторону OF в точках D і Е від О. ОС =4 см, ВС=6 см,

DE =15 см. Знайти ОD?

варіанти відповідей

7

4

6

8

10

Запитання 5

Катет прямокутного трикутника дорівнює 8 см, а його проекція на гіпотенузу - 4см. Знайдіть гіпотенузу

варіанти відповідей

24 см

32 см

16 см

12 см

Запитання 6

Яка рівність є правильною для даного трикутника?

варіанти відповідей


варіанти відповідей

АС2= АК⋅АВ

АС2=АК⋅КВ

СК2=АК⋅КВ

СК2=АВ⋅КВ

Запитання 7

МА − бісектриса трикутника MNL, ML=4 см, MN=8 см. Знайдіть відношення відрізків LA / AN.

варіанти відповідей

1:2

4:1

1:4

2:1

Запитання 8

ВР − бісектриса трикутника АВС. Які з рівностей є пропорціями:

варіанти відповідей

  ВС/АВ = СР/АР

АВ/ВС = СР/АР

  АР/СР = ВА/ВС

  

АР/АВ = РС/ВС

Запитання 9

На сторонах AB і BC трикутника ABC позначено відповідно точки M і P такі, що AB = 5 см, BC =10 см, AC = 8 см, BP = 6 см і MB= 3 см. Знайдіть довжину відрізка MP.

варіанти відповідей

4,8

4

5

5,2

Запитання 10

На рисунку A1C1∥AC. Виберіть правильне твердження:

варіанти відповідей

A1C1/AC=BA1/АВ

BA1/AB=CB/BC1

BC/BC1=AC/A1C1

AC/A1C1=BA1/AB

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест