Комплексний екзамен у формі НМТ

Додано: 14 квітня
Предмет: Українська мова, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Пряму мову в реченні Олена Іванівна повідомила: «Як і будь-якій людині, мені цікаво знати, що про мене думають інші люди, як сприймають мої думки» правильно передано непрямою мовою в рядку

варіанти відповідей

Олена Іванівна повідомила, що, як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші люди, як вони сприймають мої думки.

Олена Іванівна повідомила, що, як і будь-якій людині, їй важливо знати, що про мене думають інші люди, як вони сприймають мої думки.

Олена Іванівна повідомила, що, як і будь-якій людині, їй важливо знати, що про неї думають інші люди, як вони сприймають мої думки.

Олена Іванівна повідомила, що, як і будь-якій людині, їй важливо знати, що про неї думають інші люди, як вони сприймають її думки.

Запитання 2

Прочитайте діалог.


— Уже двадцять по восьмій. Коли починається фільм?

— О дев'ятій вечора.


ПРАВИЛЬНИМ є твердження

варіанти відповідей

глядачі спізнилися на фільм на 1 годину та 20 хвилин

фільм розпочнеться через 1 годину та 20 хвилин

до початку фільму залишилося 40 хвилин

глядачі спізнилися на фільм на 20 хвилин

Запитання 3

У якому складному реченні підрядна частина відповідає на питання виділених слів у простому реченні.


Я досягнув поставленої мети, попри перешкоди. 

варіанти відповідей

Я знаю, що потрібно добре й наполегливо вчитися.

Дівчина, хай і була гострою на слово, змовчала.

Ранок, коли ми прокинулися, видався ясним і сонячним.

Ми підійшли до лісу, що виднівся вдалині.

Запитання 4

Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).


Увесь довгий косогір, (1) звернений боком до річки (2) наче вкрив хтось найдорожчим килимом, (3) що був зітканий із ярої зелені й ніжного дивоквіту: (4) чубастого рясту, (5) шорстколистої медунки та пролісків – (6) провісників весни.


НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку


варіанти відповідей

коми 1, 2 – при відокремленому означенні

кома 3 – перед підрядною частиною складного речення

двокрапка 4 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучниковим зв’язком

кома 5 – між однорідними членами речення

тире 6 – при відокремленій прикладці

Запитання 5

З’ясуйте тип речення 


У XІX столітті Володимирська гірка була відома як Михайлівська гора, оскільки саме на цій височині розташований Михайлівський Золотоверхий храм.


варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

складне безсполучникове

складне з різними видами зв’язку

Запитання 6

З’ясуйте тип речення 


Коли виникла загроза зсуву грунту, схил гори був укріплений, а на ньому створили доріжки, цегляні спуски, площадки й тераси. 

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

складне безсполучникове

складне з різними видами зв’язку

Запитання 7

З’ясуйте тип речення 


За життя Соломія Крушельницька була визнана найвидатнішою співачкою світу, виступати з нею на одній сцені прагнуло ціле сузір’я славетних співаків.

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

складне безсполучникове

складне з різними видами зв’язку

Запитання 8

З’ясуйте тип речення 


Відома оперна співачка Соломія Крушельницька народилася на Тернопільщині та закінчила Львівську консерваторію, володіла неперевершеним сопрано в три октави та вміла співати вісьмома мовами. 

варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

складне безсполучникове

складне з різними видами зв’язку

Запитання 9

З’ясуйте тип речення 


Досить складно було поетові знайти відповідні слова й описати красу стародавнього і водночас молодого Києва, самобутній колорит дніпрових круч, глибоке почуття вірного кохання, але пісня, написана про Київ понад п'ятдесят років тому, залишається улюбленою в нашого народу й досі.


варіанти відповідей

просте ускладнене

складносурядне

складнопідрядне

складне безсполучникове

складне з різними видами зв’язку

Запитання 10


Не можна створити нічого, не вкладаючи праці у власне творіння.

варіанти відповідей

Прокидалась край неба ранкова зірниця, мов над озером тихим, глибоким лебідь сплескував білим крилом.

Як сяду біля тебе в час вечірній, багато спогадів тоді встає.

Нехай на мене, чарівнице мила,  твій промінь впаде, бо знов перемогла мене ворожа сила.

Хоч ще зима жбурляє сніг у квітні, весни вже всі ознаки нам помітні.

Проводжали їх так, як ото зовсім недавно проводжали на бій новобранців.

Запитання 11

Прочитайте діалог

– Андрію, сьогодні в кінотеатрі прем’єра фільму. Я придбав два квитки, тому запрошую тебе сходити разом зі мною.

– Сергію, я, звичайно, дякую за запрошення, але вже багато років віддаю перевагу перегляду фільмів удома.

– Шкода,але до вечора в тебе є ще час. Подумай, адже спецефекти на екрані в кінотеатрі такі захоплюючі, що створюється враження, ніби все відбувається з глядачами в реальному житті.

– Та я навіть думати не буду, бо давно вже все вирішив для себе.

ПРАВИЛЬНИМ є твердження


варіанти відповідей

Андрій відмовився йти на прем’єру, бо йому не подобається зміст фільму.

Андрій відмовився йти до кінотеатру, бо віддає перевагу перегляду фільмів у домашніх умовах.

Андрій відмовився йти до кінотеатру через ціну на квитки.

Андрій запросив Сергія до кінотеатру на прем’єру фільму.


Запитання 12

Пряму мову в реченні Волонтер благодійного фонду під час інтерв’ю зазначив: «Як і будь-якій людині, мені важливо знати, що справа, якою я займаюся, потрібна іншим і приносить користь» правильно передано непрямою в рядку


варіанти відповідей

Волонтер благодійного фонду під час інтерв’ю зазначив, що, як і будь-якій людині, для нього важливо знати, що справа, якою я займаюся, потрібна іншим і приносить користь.


Волонтер благодійного фонду під час інтерв’ю зазначив, що для них важливо, як і будь-якій людині, знати, що справа, якою він займається, потрібна іншим і приносить користь.

 

Волонтер благодійного фонду під час інтерв’ю зазначив, що, як і будь-якій людині, йому важливо знати, що справа, якою він займається, потрібна іншим і приносить користь.

Волонтер благодійного фонду під час інтерв’ю зазначив, що мені, як і будь-якій людині, важливо знати, що справа, якою я займаюся, потрібна іншим і приносить користь.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест