Комунікаційна діяльність Тема: Стимулювання продажу товарів

Додано: 22 березня 2021
Предмет:
Тест виконано: 11 разів
10 запитань
Запитання 1

Які існують три типи адресатів сейлз промоушн?

варіанти відповідей

контактні аудиторії, органи державного управління;

постачальники і підрядники;

споживачі, торгові посередники, власний торгівельний персонал.


Запитання 2

Стимулювання споживачів переслідує такі цілі:

варіанти відповідей

збільшення об’єму збуту в підрозділах самої фірми; преміювання найбільш ефективних працівників; мотивування праці збутового персоналу; сприяти обміну досвідом;

познайомити споживачів з новинкою; „підштовхнути” покупців до імпульсивної покупки; збільшити кількість товару, придбаного одним покупцем; заохотити постійних покупців; знизити часові коливання збуту;


стимулювати збільшення об’єму збуту; стимулювати замовлення максимальних по об’єму партій; заохочувати до обміну кращим досвідом в реалізації конкретного товару; знизити тимчасові коливання в наданні замовлень і оплати від посередників.

Запитання 3

Вкажіть засоби та прийоми стимулювання направлені на власний торгівельний персонал.

варіанти відповідей

знижки, дисконтні картки, купони, конкурси, ярмарки, дегустації


знижки з ціни, премії, організація конкурсів, з’їздів, відпочинку дилерів, безкоштовне підвищення кваліфікації персоналу посередників, надання постачальником посереднику торгового обладнання та інструменту


преміювання кращих працівників, надання кращим працівникам додаткових днів відпустки; виділення путівок для відпочинку, організація туристичних подорожей за рахунок фірми; надання своїм працівникам безвідсоткових кредитів для придбання квартири, машини і т.д.

Запитання 4

Які причини використання методів стимулювання продажу?

варіанти відповідей

необхідне подальше зростання збуту;

товар переходить до стадії зрілості;

ринку пропонуються товари-новинки; продаж здійснюється переважно методом самообслуговування або посилкової торгівлі; на ринку панує чиста конкуренція; товар переходить до стадії зрілості; необхідне подальше зростання збуту; посередники вимагають дедалі більших поступок з боку виробника;на засобах стимулювання наполягає вище керівництво

Запитання 5

Стимулювання власного торгівельного персоналу переслідує такі цілі:

варіанти відповідей

збільшення об’єму збуту в підрозділах самої фірми; преміювання найбільш ефективних працівників; мотивування праці збутового персоналу; сприяти обміну досвідом;

познайомити споживачів з новинкою; „підштовхнути” покупців до імпульсивної покупки; збільшити кількість товару, придбаного одним покупцем; заохотити постійних покупців; знизити часові коливання збуту;

стимулювати збільшення об’єму збуту; стимулювати замовлення максимальних по об’єму партій; заохочувати до обміну кращим досвідом в реалізації конкретного товару; знизити тимчасові коливання в наданні замовлень і оплати від посередників.

Запитання 6

Вкажіть засоби та прийоми стимулювання направлені на споживачів.

варіанти відповідей

знижки, дисконтні картки, купони, конкурси, ярмарки, дегустації;

знижки з ціни, премії, організація конкурсів, з’їздів, відпочинку дилерів, безкоштовне підвищення кваліфікації персоналу посередників, надання постачальником посереднику торгового обладнання та інструменту


преміювання кращих працівників, надання кращим працівникам додаткових днів відпустки; виділення путівок для відпочинку, організація туристичних подорожей за рахунок фірми; надання своїм працівникам безвідсоткових кредитів для придбання квартири, машини і т.д.

Запитання 7

План стимулювання збуту включає такі етапи:

варіанти відповідей

визначення цілей, підготовка загального плану, вибір виду стимулювання збуту, визначення відповідальності, координація регулюванням виконання плану, оцінка результатів;


інформування, віщування, нагадування, позиціювання, утримання покупців, створення „власного” обличчя;

визначення ефективності рекламної кампанії, планування рекламних кампаній, складання бюджету просування товару.


Запитання 8

Короткочасні спонукальні заходи заохочення споживачів до купівлі - це:

варіанти відповідей

знижки;

реклама;

стимулювання продажу;

Запитання 9

Стимулювання посередників переслідує такі цілі:

варіанти відповідей

збільшення об’єму збуту в підрозділах самої фірми; преміювання найбільш ефективних працівників; мотивування праці збутового персоналу; сприяти обміну досвідом;

познайомити споживачів з новинкою; „підштовхнути” покупців до імпульсивної покупки; збільшити кількість товару, придбаного одним покупцем; заохотити постійних покупців; знизити часові коливання збуту;

стимулювати збільшення об’єму збуту; стимулювати замовлення максимальних по об’єму партій; заохочувати до обміну кращим досвідом в реалізації конкретного товару; знизити тимчасові коливання в наданні замовлень і оплати від посередників.


Запитання 10

Вкажіть засоби та прийоми стимулювання направлені на торгівельних посередників.

варіанти відповідей

знижки, дисконтні картки, купони, конкурси, ярмарки, дегустації

знижки з ціни, премії, організація конкурсів, з’їздів, відпочинку дилерів, безкоштовне підвищення кваліфікації персоналу посередників, надання постачальником посереднику торгового обладнання та інструменту

преміювання кращих працівників, надання кращим працівникам додаткових днів відпустки; виділення путівок для відпочинку, організація туристичних подорожей за рахунок фірми; надання своїм працівникам безвідсоткових кредитів для придбання квартири, машини і т.д.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест