Комунікаційні стратегії

Додано: 28 березня
Предмет: Етика, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Спілкування – це:

варіанти відповідей

a.    Передача інформації від однієї людини до іншої.

b.   Процес обміну між людьми духовною діяльністю.

c.    Процес обміну між людьми певними результатами їх психічної та духовної діяльності.

d. Передача та обмін інформацією, щодо стану людей. 

Запитання 2

Види спілкування бувають такі: 


варіанти відповідей

a. Вербальне, мануальне

b. Біоенергетичне

c. Матеріальне, технічне

d. Всі вищезгадані варіанти вірні.

Запитання 3

Ознаками педагогічного спілкування є: 

варіанти відповідей

a. Особистісна орієнтація, рівність позицій, проникнення у світ почуттів і переживань, готовність прийняти точку зору співрозмовника, нестандартні прийоми


b. Індивідуалізація спілкування, рівність позицій, нестандартні прийоми спілкування.

c. Рівність позицій, проникнення у світ почуттів і переживань співрозмовника, готовність прийняти його точку зору. 

d. Індивідуалізація спілкування, рівність позицій, проникнення у світ почуттів і переживань співрозмовника, готовність прийняти його точку зору

Запитання 4

Педагогічне спілкування – це: 


варіанти відповідей

a. Процес обміну інформацією між вчителем, учнями, батьками та колегами.

b. Система способів та прийомів соціально-психологічної взаємодії педагога та вихованців, змістом якої є обмін інформацією, здійснення виховного впливу, організація взаємовідносин.

c. Система прийомів взаємодії вчителя, учнів і батьків, змістом якої є освітня та виховна функції. 

d. Процес обміну інформацією та виховання під час навчання в школі, який здійснюється між педагогом та вихованцями.

Запитання 5

Стратегія у ПРОФЕСІЙНІЙ діяльності – це: 

варіанти відповідей

a. Спосіб раціонального ставлення до життя та оточуючих. 


b. Дії та поведінка кого-небудь, загальний план певної діяльності.

c. Спосіб дій, лінія поведінки кого-небудь, спосіб досягнення цілі, загальний план певної діяльності, який охоплює тривалий період.

d. Певний напрям діяльності організації, пов’язаний з обґрунтуванням, розробкою і втіленням у життя концепцій і рішень виробничого й соціального характеру

Запитання 6

Інтерактивний, комунікативний, перцептивний – 

варіанти відповідей

a. Аспекти педагогічного спілкування

b. Функції педагогічного спілкування

c. Завдання педагогічного спілкування

d. Стратегії педагогічного спілкування 

Запитання 7

Оберіть варіант, де НЕ вказано комунікативну стратегію: 


варіанти відповідей

a. Пояснювальна, оцінювальна

b. Контрольна, організаційна

c. Освітня, виховна

d. Організаційна, сприйняття. 

Запитання 8

Яка комунікативна стратегія характеризується: «послідовність висловлювання, спрямованого на інформування, в основі якого лежать аксіоми, що сприймаються на віру». 

варіанти відповідей

a. Оцінювальна

b. Пояснювальна

c. Організаційна

d. Контрольна

Запитання 9

Буква «З» з технології ІЗІДА означає:


варіанти відповідей

a. Згода

b. Задоволення

c. Засвоєння

d. Завдання

Запитання 10

Бар’єри спілкування бувають такими: 


варіанти відповідей

a. Соціальний, фізичний, моральний, матеріальний

b. Соціальний, фізичний, гностичний, матеріальний

c. Соціальний, фізичний, гностичний, психологічний

d. Соціальний, гностичний, психологічний, матеріальний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест