Конкуренція та її вплив на підприємництво

Додано: 7 лютого 2022
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 839 разів
19 запитань
Запитання 1

Суперництво учасників ринкових відносин за найкращу реалізацію своїх інтересів називають...

варіанти відповідей

суперечністю

конкуренцією

економічною свободою

ризиком

Запитання 2

Конкуренція, як складова ринкового механізму господарювання, багато в чому визначає...

варіанти відповідей

величину доходу

ціни

структуру ринку споживчих благ та послуг

рентабельність

взаємодію виробників і споживачів

обсяги ринку споживчих благ та послуг

Запитання 3

Конкуренція серед продавців ведеться...

варіанти відповідей

за найбільші обсяги продаж, максималізацію прибутку

за найбільш вигідні умови придбання товарів чи послуг





Запитання 4

Конкуренція серед покупців ведеться...

варіанти відповідей

за найбільші обсяги продаж, максималізацію прибутку

за найбільш вигідні умови придбання товарів чи послуг





Запитання 5

Конкуренція забезпечує...

варіанти відповідей

рівноправне становище продавців і покупців

привілейоване становище продавців у порівнянні із покупцями

свободу вибору для продавців та покупців

привелійоване становище покупців у порівнянні із продавцями

обмежений вибір для продавців і покупців





Запитання 6

Визначальним елементом ринкового механізму господарювання є...

варіанти відповідей

ціна в умовах конкурентного середовища

ціна в умовах монопольного середовища

конкуренція

економічна свобода





Запитання 7

Вкажіть основні функції конкуренції:

варіанти відповідей

монополізація ринкової системи

формування рушійних сил підприємництва

саморегуляція ринкової системи

удосконалення виробництва й оновлення товарів та послуг

знаходження нових форм задоволення потреб споживачів

Запитання 8

... являє собою суперництво підприємств однієї галузі, що випускають однакову продукцію: взуття, тканини, продукти харчування тощо. Вона спричиняє виникнення ринкової вартості товару.



варіанти відповідей

Внутрігалузева конкуренція

Міжнародна конкуренція

Міжгалузева конкуренція

Запитання 9

... охоплює суперництво за сфери більш вигідного застосування капіталу. Внаслідок постійних переливів капіталу зі сфер менш прибуткових до сфер більш прибуткових, формуються ціни виробництва, які відбивають ці умови.



варіанти відповідей

Внутрігалузева конкуренція

Міжгалузева конкуренція

Міжнародна конкуренція

Запитання 10

... пов'язана з глобалізацією світової економіки, пануванням транснаціональних об'єднань.

варіанти відповідей

Внутрігалузева конкуренція

Міжнародна конкуренція

Міжгалузева конкуренція

Запитання 11

Вкажіть види конкуренцій у класифікації за кількісними ознаками:

варіанти відповідей

внутрігалузева конкуренція

недосконала конкуренція

міжнародна конкуренція

досконала конкуренція

міжгалузева конкуренція

олігополія

чиста монополія

монополістична конкуренція

Запитання 12

Вкажіть види конкуренцій у класифікації за якісними ознаками:

варіанти відповідей

внутрігалузева конкуренція

недосконала конкуренція

міжнародна конкуренція

досконала конкуренція

міжгалузева конкуренція

олігополія

чиста монополія

монополістична конкуренція

Запитання 13

Вкажіть синонім до терміну "досконала конкуренція":

варіанти відповідей

міжгалузева конкуренція

монополістична конкуренція

чиста конкуренція

внутрігалузева конкуренція

міжнародна конкуренція

Запитання 14

Вкажіть вид конкуренції, яка потрапляє під наступний опис:

Це ринкова ситуація, за якої велика кількість підприємців виробляють і продають однакову продукцію. Має наступні ознаки : 

- ринкова структура характеризується значною кількістю продавців і покупців товару;

- спостерігається однорідність, стандартизованість продукції;

- відбувається мобільний рух ресурсів, відсутні перепони для входження в галузь і вихід з неї;

- жоден із учасників конкурентної боротьби не має влади над цінами й можливості контролювати їх;

- повна інформованість учасників про ціни та умови виробництва.

варіанти відповідей

чиста конкуренція

досконала конкуренція

монополістична конкуренція

олігополія

чиста монополія





Запитання 15

Вкажіть вид конкуренції, яка потрапляє під наступний опис:

На ринку панує відносно велика кількість виробників. Вони створюють різновиди товарів, що задовольняють в принципі одну і ту саму потребу. Кожен з учасників цієї конкуренції має обмежений контроль над ринковою ціною. Суперники можуть використовувати як цінові, так і нецінові методи конкуренції. Це пов'язано з диференціацією продукту, можливостями удосконалення якості товарів, умов їх продажу, дизайну, реклами тощо.

варіанти відповідей

чиста конкуренція

досконала конкуренція

монополістична конкуренція

олігополія

чиста монополія





Запитання 16

Вкажіть вид конкуренції, яка потрапляє під наступний опис:

Панування на ринку декількох фірм, що пропонують стандартизовані або схожі товари й послуги. Це можуть бути, зокрема, комп'ютери, автомобілі, засоби зв'язку, сучасна побутова техніка. Підприємства-олігополісти ведуть виробництво в значних масштабах. На ринках, де вони займають панівне становище, спостерігається складність входження в галузь нових підприємств, наявність стимулів до злиття, домовленостей на усунення конкурентів.

варіанти відповідей

чиста конкуренція

досконала конкуренція

монополістична конкуренція

олігополія

чиста монополія





Запитання 17

Вкажіть засоби недобросовісної конкуренції:

варіанти відповідей

цінова дискримінація

пряме втручання

державне регулювання конкуренції

фальшива реклама

Запитання 18

Законом України "Про захист від недобросовісної конкуренції" передбачено захист цивілізованої економічної конкуренції від таких видів правопорушень:

варіанти відповідей

неправомірне використання ділової репутації господарюючого суб'єкта (підприємця)

неправомірний збір, розголошення і використання комерційної таємниці

створення перепон підприємцям у процесі конкуренції й досягнення неправомірних переваг у конкуренції

забезпечення сприятливих умов для розширення мережі нових підприємств

Запитання 19

Головними напрямками регулювання конкуренції є...

варіанти відповідей

сприяння розвитку середнього та малого підприємництва

забезпечення сприятливих умов для розширення мережі нових підприємств

неправомірне використання ділової репутації господарюючого суб'єкта (підприємця)

створення перепон підприємцям у процесі конкуренції й досягнення неправомірних переваг у конкуренції

неправомірний збір, розголошення і використання комерційної таємниці

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест