Контроль у навчанні ІМ

Додано: 21 квітня 2021
Предмет: Англійська мова, 11 клас
Тест виконано: 315 разів
13 запитань
Запитання 1

. Основною функцією контролю є

варіанти відповідей

оціночна




розвиваюча

функція зворотного зв'язку

Запитання 2

За формою організації контроль може бути


варіанти відповідей

усним, письмовим




індивідуальним, груповим, фронтальним

поточним, рубіжним, підсумковим

Запитання 3

Об'єктами контролю є


варіанти відповідей

мовленнєві навички та вміння


лінгвістична та комунікативна компетенції

тексти для читання та аудіювання

Запитання 4

Якісними показниками умінь говоріння є


варіанти відповідей

правильність використання мовних засобів


обсяг висловлювання

наявність пауз

Запитання 5

Якісними показниками вмінь аудіювання є


варіанти відповідей

тривалість звучання фонограми


ступінь розуміння аудіотексту

уміння переказати зміст прослуханого

Запитання 6

Основними показниками якості тесту є

варіанти відповідей

кількість тестових завдань


практичність та надійність

об'єктивність 

Запитання 7

Комунікативний контроль -це

варіанти відповідей

контроль лексичних і граматичних навичок

контроль рівня розуміння прочитаного, прослуханого або почутого висловлювання мовця

контроль письмових творів і рівень розуміння прочитаних текстів

Запитання 8

до функцій контролю відносять

варіанти відповідей

коригуючу функцію

освітню функцію

компетентністну функцію

Запитання 9

розвивальна функція контролю передбачає

варіанти відповідей

розвиток знань про країну, мова якої вивчається

розвиток фонематичного слуху

розвиток інтересу до мови, що вивчається

Запитання 10

існують наступні види оцінювання

варіанти відповідей

поточне, тематичне, семестрове, підсумкове

поточне, тематичне, семестрове, річне і підсумкове

поточне, тематичне, семестрове, річне 

Запитання 11

в ході семестрового і річного оцінювання найголовнішою є

варіанти відповідей

оціночна функція

навчальна функція

функція зворотнього зв,язку

Запитання 12

засобами контролю є

варіанти відповідей

фонограми, відеограми, навчальні тексти

роздавальний матеріал, питання до тексту, фонограми

відеограми, відеофонограми, роздавальний матеріал

Запитання 13

Критерії оцінювання для кожного виду компетентності 

варіанти відповідей

є у Державному стандарті початкової освіти

є у Програмі з ІМ

розробляється вчителем на основі Програми з ІМ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест