Своєрідна синтаксична побудова фраз для посилення виразності й емоційності мови та уникнення одноманітності - це
«…темні, як нічка, ясні, як день…» - це
Отак, куме, і наш лях
З русином мудрує:
Тут нас топче, там уріже,
Ніде не дарує.
Тут притлумить, припече,
Заплює, зогидить (Іван Франко “Майстер Свирид”) - це
Ні попівськії тортури,
Ні тюремні царські мури,
Ані війська муштровані,
Ні гармати лаштовані,
Ні шпіонське ремесло
В гріб його ще не звело! - це
Я був молодий і красивий.
Невже молодий і красивий?
Це я молодий і красивий
Із далечі в далеч ішов! - це
Сипле, стеле сад самотній
Сірий смуток — срібний сніг,—
Сумно стогне сонний струмінь.
Серце слуха смертний сміх - це
«Рано-вранці новобранці», «ворон-птах», «сад-виноград» - цей художній прийом називають..
Оберіть лише тропи
Гіпербола на слайді
Цей художній засіб називається
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома