Контроль знань при підготовці до ЗНО. Варіант 2.

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 137 разів
24 запитання
Запитання 1

Наголошений перший склад у всіх словах рядка:

варіанти відповідей

донька, спина, подруга, разом;

шофер, аргумент, поміщик, сокіл;

квартал, русло, олень, шовковий;

жадоба, знаменник, цемент, бешкет

Запитання 2

Усі приголосні дзвінкі в групі слів:

варіанти відповідей

зачарувати, щастя, сідло, шофер;

злива, ворон, береза, ґедзь;

пташка, коліно, лялька, шепіт;

пальма, ходжу, літній, клятва

Запитання 3

Неправильно утворено ступінь порівняння прикметника:


варіанти відповідей

більш корисний;

найрозумніший;

самий цікавий;

щонайцікавіший.

Запитання 4

Серед поданих словосполучень знайдіть такі, що мають слова, вжиті в переносному значенні:

варіанти відповідей

гострий погляд, залізна воля;

пшеничні покоси, срібна ложка;

пташине крило, кам’яна стіна;

черствий хліб, глибоке море .

Запитання 5

Разом треба писати слово:

варіанти відповідей

не/знаю;

де/небудь;

не/абищо;

по/вінця.

Запитання 6

Орфографічна помилка допущена в слові:

варіанти відповідей

 незалежність;

досліджень;

п’ятдесят;

як-небуть. 

Запитання 7

(1) Марійка осталася знов сама. (2) Не плакала вже більше. (3) Сцена із Савою прогнала м’які сльози від неї. (4) Несказанно гірке почуття отуманення запанувало нею, і скривило болісно її уста.(5) Чому був Сава такий лихий ?

(6) Чому був такий лихий, коли детиною був такий добрий і щирий, такий, як Михайло?

Орфографічну помилку допущено в слові:

варіанти відповідей

почуття;

не плакала;

несказанно;

детиною.

Запитання 8

(1) Марійка осталася знов сама. (2) Не плакала вже більше. (3) Сцена із Савою прогнала м’які сльози від неї. (4) Несказанно гірке почуття отуманення запанувало нею, і скривило болісно її уста.(5) Чому був Сава такий лихий ?

(6) Чому був такий лихий, коли детиною був такий добрий і щирий, такий, як Михайло?

Простим односкладним є речення:

варіанти відповідей

перше;

друге;

третє;

четверте.

Запитання 9

(1) Марійка осталася знов сама. (2) Не плакала вже більше. (3) Сцена із Савою прогнала м’які сльози від неї. (4) Несказанно гірке почуття отуманення запанувало нею, і скривило болісно її уста.(5) Чому був Сава такий лихий ?

(6) Чому був такий лихий, коли детиною був такий добрий і щирий, такий, як Михайло?

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

третьому;

четвертому;

п’ятому;

шостому.

Запитання 10

1) Марійка осталася знов сама. (2) Не плакала вже більше. (3) Сцена із Савою прогнала м’які сльози від неї. (4) Несказанно гірке почуття отуманення запанувало нею, і скривило болісно її уста.(5) Чому був Сава такий лихий ?

(6) Чому був такий лихий, коли детиною був такий добрий і щирий, такий, як Михайло?

Словосполученням є група слів із тексту:

варіанти відповідей

Марійка осталася;

чому був;

почуття отуманення;

добрий і щирий.


Запитання 11

Помилку в утворенні відмінкової форми числівника допущено в рядку:


варіанти відповідей

тисячі двомстам;

сто тридцяти дев’яти;

шістдесяти трьох

двохсот семи

шістьомастами трьома.


Запитання 12

Правильно утворено ім’я по батькові:

варіанти відповідей

Андрієвич.

Тихонович

Олексієвна.

Костянтинієвич

Прокопич.

Запитання 13

Подвоєння літер відбувається в слові:

варіанти відповідей

захоплен...о.

клятвен...ий.

священ...ий.

запряжен…ий

неочікуван...ий.

Запитання 14

Апостроф пишеться в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

дит...ясла, ф...юзеляж, р...ядно;

щаст...я, м...ясо, пів...яблука.

пів...юрби, без...ядерний, різнотрав...я;

об...єкт. грав...юра, в...ються;

св...ятий, пів...Європи, р...юкзак;

Запитання 15

М’який знак не пишеться в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

пекар..., снит...ся, сіл...;

українс...кий, ріж..., низ...ко;

знахар..., жовч..., річеч...ці;

вос...мий, сопіл...ці, по-козац...кому;

ран...ній, смієт...ся, війс...ко.

Запитання 16

Помилки в написанні слів з великої літери є в рядку:

варіанти відповідей

Запорізька Січ, Голова Верховної Ради

Організація Об’єднаних Націй, Гімн України.

Матір Божа, Північний Льодовитий океан.

Генеральна прокуратура України, гольфстрим.

Пенсійний фонд України, Біблія.

Запитання 17

Префікс пре- пишеться в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

пр...бадьоритися, пр...вражий, пр...вокзальний;

пр...трудолюбивий, пр...слати, пр...чинити;

 пр...славно, пр...лютий, пр...порошити;

пр...чудовий, пр...цікавий, пр...швидкий;

пр...звище, пр...спокійно, пр...в’язаність.

Запитання 18

Через дефіс пишуться всі слова в рядку:

варіанти відповідей

лісо/степ, метео/умови, купівля/продаж;

хліб/сіль, газо/постачання, військ/комат;

прем’єр/міністр, видимо/невидимо, Вовчик/Братик;

глухо/німий, козир/дівка, біо/комплекс;

ново/будова, залізо/бетон, чар/зілля.

Запитання 19

Потребують редагування словосполучення в рядку

варіанти відповідей

всеперемагаюча сила, якість обслуговування;

розумне рішення, плакати від щастя;

мандруючий сюжет, діюче законодавство.

українська література, стрімкий потік;

відповідально ставитися, слухач лекції;

Запитання 20

Антонім до слова пізній:

варіанти відповідей

вечірній;

нічний;

денний;

ранній;

вчорашній.

Запитання 21

Усі слова у рядку мають нульове закінчення:

варіанти відповідей

догори, якісно, шахтар;

плащ, рукав, нашвидкуруч;

ряд, назустріч, рівчак;

корінь, смуток, квітень;

навпростець, вічність, пішохід.

Запитання 22

Поширеним є речення:

варіанти відповідей

Батьки були неписьменні.

«Чорна рада» - роман.

Брат – птах високого польоту;

Схаменіться, люди добрі !

Рішення знайдено.

Запитання 23

Іменниками є всі слова у рядку.


варіанти відповідей

дев’ятиповерховий, рідня, колись;

мова, двічі, розріз;

конкурс, відповідь, успіх;

постанова, лівобережний, радіоприймач;

сто, чекання, відкриття;

Запитання 24

Характеристиці "Просте односкладне безособове речення" відповідає наступне речення:


варіанти відповідей

А он розпинають вдову за подушне.

Так хочеться миру нам усім.

В далекій дорозі найду або долю, або за Дніпром ляжу головою...

Зима. Холоднеча. Засніжений ліс.

Готуй літом сани, а зимою воза.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест