“Як парость виноградної лози, плекайте мову.
Пильно й ненастанно політь бур’ян...” Автор цих рядків:
Твори Павла Григоровича вражали читачів...
Три М: місто, машина, маса - спрямування
До групи неокласиків – (“гроно п’ятірне”) – входили письменники:
Яку думку передає Плужник у строфі?
Вір і наслідуй. Учневі негоже
Не шанувати визнаних взірців,
Бо хто ж твоїй науці допоможе
На певний шлях ступити з манівців?
Туга за втраченим коханням, що поєднується зі спогадами про нього – такий мотив твору:
У 20-30 роки тривалий час М. Рильський...
Слова ЄвгенаМаланюка «Від кларнета твого – пофарбована дудка зосталась. В окривавлений Жовтень – твоя обернулась весна» присвячені:
Визначте художньо-виражальний засіб, використаний Є.Плужником у фрагменті
Мудро на землі,
Як від озер, порослих осокою.
Кудись на південь линуть журавлі.
Перша друкована збірка М. Семенка з’явилася в журналі
В уривку " Арфами, арфами - золотими, голосними обізвалися гаї
самодзвонними..." провідним художнім засобом Є
Максим Тадейович походить з родини...
У кожній поезії «Сонячних кларнетів» П. Тичини лунає...
До «п’ятірного грона » не належали:
Хто допоміг Є. Плужнику видати першу поетичну збірку?
Твір «У теплі дні збирання винограду…» за жанром
1) «Вчись у природи творчого спокою…»
2) «Пам’яті тридцяти»
3) «Арфами, арфами»
4) «Солодкий світ!..»
а) «Думами, думами - / наче море кораблями, переповнилась блакить / Ніжнотонними...»
б) «Кохана спить, кохана спить, / Піди збуди, цілуй їй очі, / Кохана спить..»
в) «На кого завзявся Каїн? / Боже, покарай! / Понад все вони любили свій коханий край».
г) «Мудро на землі, / Як від озер, порослих осокою, / Кудись на південь линуть журавлі».
д)«Твій погляд, ніби пролісок несмілий. / Немов трава, що зеленить граніт.
Які художні засоби використав М. Рильський у цій строфі?
“Хто може випити Дніпро,
Хто властен виплескати море,
Хто наше злото-серебро
Плугами кривди переоре?”
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома