Контрольна робота 1

Додано: 24 жовтня
Предмет: Геометрія, 9 клас
Копія з тесту: Контрольна робота 1
8 запитань
Запитання 1

Якщо в трикутнику ABC ∠A=α , AB =c , AC = b (рис. 1), то…

варіанти відповідей

BC2 = b2 + c2 – bc cosα;

BC2 = b2 + c2 – 2bc cosα;

BC2 = b2 + c2 + bc cosα;

BC2 = b2 + c2 + 2bc cosα.

Запитання 2

Якщо в трикутнику ABC BC = a , ∠А= α , ∠C = γ (рис. 2), то…

варіанти відповідей
Запитання 3

Якщо в трикутнику ABC ∠A =30°, ∠B =70°, то найбільшою є сторона…

варіанти відповідей

АВ;

ВС;

АС;

інший варіант відповіді

Запитання 4

Якщо в трикутнику ABC AB = 5 см, BC = 7 см, AC = 10 см, то найбільшим є кут…

варіанти відповідей

А;

В;

С;

неможливо визначити.

Запитання 5

Дві сторони трикутника дорівнюють відповідно √3 см і 1 см, а кут між ними становить 30°. Чому дорівнює третя сторона трикутника? (Розв'язок надіслати в classroom!)

варіанти відповідей

1см;

1м;

1дм;

1мм.

Запитання 6

Одна сторона трикутника дорівнює 12 см, а прилеглі до неї кути становлять 45° і 75°. Знайди сторону трикутника, протилежну куту 45°.(Розв'язок надіслати в classroom!)

варіанти відповідей

6√4 см;

12√2 см;

60°;

4√6 см.

Запитання 7

Сторони паралелограма дорівнюють 1 см і 3√2 см, а гострий кут між ними становить 45°. Чому дорівнює більша діагональ паралелограма? (Розв'язок надіслати в classroom!)

варіанти відповідей

√11 см;

√5 см;

5 см;

11 см.

Запитання 8

Сторони трикутника дорівнюють 5 см, 8 см та 12 см. Знайдіть довжину медіани, проведеної до найбільшої сторони (відповідь округліть до цілих). (Розв'язок надіслати в classroom!)

варіанти відповідей

4 м;

3 см;

2 мм;

неможливо визначити.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест