Знайдіть рисунок на якому зображені точки з координатами: А(3; 3), В(− 2; 2), С(− 3; − 1), Д(3; − 2)
Назви абсциси точок А, В, С, D:
A(3; − 2); B(− 4; 3); С(0; − 7); D (0,5; 1)
.
1. На рисунку зображено графік руху велосипедиста. За графіком визначте:
а) Яку відстань проїхав велосипедист за увесь час руху?
б) Упродовж якого часу велосипедист відпочивав?
в) Яку відстань подолав велосипедист після зупинки?
Через точку А, що лежить поза прямою а, проведено пряму:
Який варіант відповіді вірний
Час, t (год): 0; 2; 4; 6; 8; 10; 12.
Температура, °С: − 1; 0; 1; 2; 3; 5 ; 7.
Чи вірно побудували графік зміни температури повітря протягом 12 годин, використавши дані таблиці?
Запишіть координати точки В, якщо з точкою А(3; 4) вона має:
а) рівні абсциси, але протилежні ординати;
б) рівні ординати, але протилежні абсциси;
в) протилежні абсциси та протилежні ординати
На рисунку графік руху групи туристів. З якою швидкістю рухалися туристи після другої зупинки і коли прибули на місце призначення?
Згадай! V = S : t
Розв'язання надіслати в Classroom
Дано координати трьох вершин прямокутника ABCD: A(−3; −2), С(2; 1), D(2; −2).
1) Накресліть цей прямокутник і знайдіть координати вершини В.
2) Обчисліть площу (S) і периметр (Р) прямокутника, вважаючи, що довжина одиничного відрізка координатних осей дорівнює 1 см.
Розв'язання надіслати в Classroom
Побудуйте в координатній площині точки та з'єднайте їх послідовно:
а) (−6; 3), (−4;7), (−4;−3);
б) (−2;5), (−2;6), (−1;7), (1;7), (2;6), (2;3), (1;1), (−2;−3), (2;−3), (2;−2).
Що ви отримали?
Розв'язання надіслати в Classroom
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома