Осип Турянський визначив жанр твору "Поза межами болю" як ...
Повість "Поза межами болю" має присвяту
У повісті "Поза межами болю" розповідь ведеться від імені
Найдорожча річ для Штранцінгера - ... (повість "Поза межами болю")
Оглядівському допомогли вижити (повість "Поза межами болю")
Укажіть героїв-українців (повість "Поза межами болю")
Першою жертвою під час "танцю смерті" був (повість "Поза межами болю")
Події у повісті "Поза межами болю" розгортаються у такій послідовності
Яка із радостей у поезії Володимира Свідзинського "Холодна ніч. Місяцю надламний..." не згадується
Ходить сонце у крисані, спить слов’янськеє Дитя, Їдуть сани, плаче Пані, снігом стелиться життя, - рядки із поезії Богдана-Ігора Антонича
Образи-символи "сани", "місяць", "золотий горіх" наявні у вірші Богдана-Ігора Антонича
Богдан-Ігор Антонич висловив і почуття ліричного героя, і красу землі, і її божественне начало у творі
Серед рис творчості Богдана-Ігоря Антонича можна виділити:
Човен у поезії Євгена Плужника "Ніч... а човен - як срібний птах!.." символізує
Заклик шанувати природу в поезії Євгена Плужника "Вчись у природи творчого спокою" - це
Проблематику слова-зброї Є. Маланюк порушує в поезії
Укажіть вид лірики поезії "Під чужим небом" Є.Маланюка
Укажіть вид лірики поезії Євгена Маланюка "Один вечір"
5 жовтня 1909 р. народився майбутній поет на...
Ніч у сніговій завії
крутиться довкола стріх.
У долоні у Марії
місяць — золотий горіх, - це рядки із поезії
Весна — неначе карусель,
на каруселі білі коні.
Гірське село в садах морель,
і місяць, мов тюльпан, червоний, - в уривну використано
Поет висловив і почуття ліричного героя, і красу землі, і її божественне начало у творі
Ліричний роздум про призначення поезії, важливість місії поета закарбувати свій час для нащадків - це...
Стилосом у прадавній Греції називали...
Прочитайте цитату:
"Може, найважливішим з наших завдань, як національної спільноти, було, є і буде: пізнати себе...".
Автором її є...
Письменниця, яка була розстріляна гестапо в Бабиному Яру, - це...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома