Контрольна робота №2. Тема: Степінь з натуральним показником. Одночлени. Многочлени. Додавання і віднімання многочленів.

11 запитань
Запитання 1

1. Знайдіть значення виразу:   3,5 · 23 – 93  .

варіанти відповідей

701

757

-701

-757

Запитання 2

2.1 Подайте у вигляді степеня вираз: a2 · a 6

варіанти відповідей

a 26

a 3

a 12

a 8

Запитання 3

2.2 Подайте у вигляді степеня вираз: b15 : b 12

варіанти відповідей

b4

b3

b5

b27

Запитання 4

2.3 Подайте у вигляді степеня вираз: (c2)10

варіанти відповідей

c12

c8

c5

c20

Запитання 5

2.4 Подайте у вигляді степеня вираз:

варіанти відповідей

d 12

d 8

d 36

d 4

Запитання 6

3. Перетворіть вираз в одночлен стандартного вигляду:

(–2)3 · k4s · 5s4k5

варіанти відповідей

–40 · k9s4

–40 · k9s5

40 · k9s5

–40 · k20s4

Запитання 7

4. Спростити вираз:  (–3x2 + 2x – 3) – (x2x – 14)

варіанти відповідей

–4x2 + x – 17

–2x2 + x – 11

–4x2 + 3x + 11

–2x2 + 3x + 17

Запитання 8

5. Обчисліть: 

варіанти відповідей

2⅓

2⅛

2⅞

3

Запитання 9

6. Спростіть вираз:  (–0,2 x y4 )2 · (–4) x2 y2

варіанти відповідей

0,16 x4y10

–0,16 x5y8

–0,16 x4y10

–1,6 x4y10

Запитання 10

7. Замість зірочки вставте такий многочлен, щоб утворилася тотожність: 

(24 x8 – 12 y z + y2 ) – ( * ) = 6 x8 – 10 y z + y2 .


варіанти відповідей

–18 x8 + 2 y z 3 y2

30 x8 – 22 y z + 5 y2

18 x8 – 2 y z + 5 y2

18 x8 – 2 y z + 3 y2

Запитання 11

8. (2 бали) Відомо, що 4 c 2 d 5 = 3. Знайдіть значення виразу:

варіанти відповідей

-1⅚

-1⅞

-1⅔

-1⅛

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест