1. Знайдіть значення виразу: 3,5 · 23 – 93 .
2.1 Подайте у вигляді степеня вираз: a2 · a 6
2.2 Подайте у вигляді степеня вираз: b15 : b 12
2.3 Подайте у вигляді степеня вираз: (c2)10
2.4 Подайте у вигляді степеня вираз:
3. Перетворіть вираз в одночлен стандартного вигляду:
(–2)3 · k4s · 5s4k5
4. Спростити вираз: (–3x2 + 2x – 3) – (x2 – x – 14)
5. Обчисліть:
6. Спростіть вираз: (–0,2 x y4 )2 · (–4) x2 y2
7. Замість зірочки вставте такий многочлен, щоб утворилася тотожність:
(24 x8 – 12 y z + 4 y2 ) – ( * ) = 6 x8 – 10 y z + y2 .
8. (2 бали) Відомо, що 4 c 2 d 5 = 3. Знайдіть значення виразу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома