Контрольна робота № 2 з теми «Електродинаміка. Частина 2. Електромагнетизм»

Додано: 19 листопада
Предмет: Фізика, 11 клас
9 запитань
Запитання 1

1. Пристрій, у якому електрична енергія перетворюється на механічну. (1 бал)

                          


варіанти відповідей

а) Мас-спектрометр

б) Циклотрон

в) Електричний двигун

  г) Генератор

Запитання 2

Виберіть формулу для визначення сили Ампера

варіанти відповідей

1. BScosα 

2.  BILsinα

 3. qvBsinα

B/В0

Запитання 3

3. Яка одиниця вимірювання магнітної індукції?

                                             


варіанти відповідей

а) Вб (вебер) 

  б) В (вольт)    

в) Тл (тесла)

  г) Гн (генрі)

Запитання 4

4. Визначте напрямок індукційного струму в кільці і напрямок руху магніту, якщо кільце відштовхується від магніту.

варіанти відповідей

вгору

вниз

струм не виникатиме

Запитання 5

1. Речовини, які намагнічуються, створюючи слабке магнітне поле, напрямлене протилежно до зовнішнього.

                            

варіанти відповідей

а) Феромагнетики

б) Парамагнетики  

в) Діамагнетики 

  г) Всі речовини

Запитання 6

3. Яка одиниця вимірювання електрорушійної сили індукції (ЕРС індукції)?

                                                   



варіанти відповідей

а) Вб (вебер) 

б) В (вольт)  

в) Тл (тесла)

г) Гн (генрі)

Запитання 7

5. Протон влітає зі швидкістю 106 м/с в однорідне магнітне поле з індукцією 10 мТл перпендикулярно лініям магнітної індукції поля. Визначте силу, що діє на протон.

варіанти відповідей
Запитання 8

5. Яка EPC самоіндукції виникає в провіднику з індуктивністю 2,5 мГн під час рівномірної зміни сили струму від 3 А до 5 А за 0,25 с?

варіанти відповідей

20 мВ

40 В

25 мВ

100 В

Запитання 9

7. Протон влітає зі швидкістю 106 м/с в однорідне магнітне поле з індукцією 10 мТл перпендикулярно лініям магнітної індукції поля. Визначте радіус кривизни траєкторії руху протона, якщо його маса 1,67ꞏ10–27 кг, а заряд 1,6ꞏ10–19 Кл.



варіанти відповідей

2,4 м

3,2 м

1,04 м

10,8 м

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест