На малюнку АВІІСD. ОА = 4 см, АС = 6 см, BD = 9 см. Знайдіть довжину відрізка ОВ.
Чи подібні трикутники АВС та MNK, якщо <А = 400, <В = 820, <М = 400, <К = 580.
Знайдіть висоту прямокутного трикутника, проведену з вершини прямого кута, якщо вона ділить гіпотенузу на відрізки завдовжки 2 см і 18 см.
BD - бісектриса трикутника АВС. Знайдіть сторону АВ, якщо AD:DC = 3:5, ВС = 20 см.
Катет прямокутного трикутника дорівнює 6 см, а його проекція на гіпотенузу - 4 см. Знайдіть гіпотенузу.
Сторони трикутника відносяться як 7:6:3. Знайдіть периметр побідного йому трикутника, якщо в нього різниця більшої та меншої сторони дорівнює 20 см.
Фото розв*язання надішліть вчителю.
У рівнобедреному трикутнику АВС (АВ = ВС ) проведено бісектрику ВМ. З точки М до бічної сторони ВС проведено перпендикуляр МК. Знайдіть ВМ і периметр трикутника, якщо КС = 9 см, МК = 12 см.
Фото розв*язання надішліть вчителю.
У трикутник ABC вписано ромб CMKP так, що кут C у них спільний, а вершина K належить стороні AB. Знайдіть сторону BC, якщо AC=12 см, а довжина сторони ромба дорівнює 4 см.
Фото розв*язання надішліть вчителю.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома